Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@19:13:36 GMT

۵۰ کیلومتر ازمحور نطنز-اصفهان ریزش کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۱۴۰۶

۵۰ کیلومتر ازمحور نطنز-اصفهان ریزش کرد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۵۰ کیلومتر از محور نطنز - اصفهان بر اثر سیل ریزش کرد و مسدود شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خسارات سیل در استان اصفهان اظهار داشت: جاری شدن سیل در محور ارتباطی انارک به چوپانان شهرستان نائین منجر به مسدود شدن این محور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این محور یک خودروی شخصی را سیل برد و دو دستگاه تریلر نیز واژگون شد که خوشبختانه سرنشینان خودروها نجات یافتند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام پنج تیم امدادی برای امدادرسانی به این حادثه ادامه داد: همچنین سیل منجر به قطع فیبر نوری در این منطقه شد.

وی همچنین به انسداد حدود ۵۰ کیلومتر از آزاد راه شهید سردار حجازی نطنز به اصفهان به علت نشست ۱۰ متر از محور در اثر ریزش جاده ناشی از بارش‌های هفته گذشته وعبور قنات از زیر محور اشاره کرد و ادامه داد: همچنان عوامل راهسازی در حال ایمن سازی و اصلاح محور هستند که تا دو روز دیگر تعمیرات ادامه خواهد داشت.

شیشه فروش در ادامه در خصوص آخرین وضعیت مفقود شدگان سیل در بادرود نیز اضافه کرد: هفت نفر کارکنان معادن مس و سنگ آهن که در اثر سیل بردگی سه خودروی سواری در ۲۵ کیلومتری شرق بخش امام زاده بادرود در محاصره سیل قرار گرفتند خوشبختانه سالم نجات یافتند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HkI

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود