Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- اسپاتیفای برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در حین گوش دادن به موسیقی از نرم‌افزار فیس بوک استفاده کنند، مینی پلیر جدیدی را برای پخش ترک‌ها در هنگام استفاده از فیس بوک عرضه کرده است. اسپاتیفای برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در حین گوش دادن به موسیقی از نرم‌افزار فیس بوک استفاده کنند، مینی پلیر جدیدی را برای پخش ترک‌ها در هنگام استفاده از فیس بوک عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  ubergizmo، اگر شما نیز مشترک اسپاتیفای هستید احتمالا برایتان پیش آمده است که موسیقی هایی را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. نکته منفی انجام این کار این است که برای گوش کردن به اسپاتیفای می‌بایست نرم‌افزار فیس بوک را ترک کنید اما به نظر می‌رسد که این مشکل با عرضه مینی پلیر اسپاتیفای برای پخش موسیقی درون نرم‌افزار فیس بوک برطرف شده است.
 
 
به این ترتیب هر زمان که یکی از کاربران اسپاتیفای در نرم‌افزار فیس بوک روی لینکی از اسپاتیفای کلیک کند، یک پلیر کوچک برای او باز خواهد شد که به فرد اجازه می‌دهد در حین استفاده از نرم‌افزار فیس بوک، به موسیقی مرتبط با آن لینک گوش بدهد. این به این معنا است که شما می‌توانید به انجام کارتان در فیس بوک ادامه داده و در عین حال از اسپاتیفای استفاده کنید.
     
البته باید توجه داشته باشید که قابلیت مینی پلیر این کمپانی که برای فعالیت در درون فیس بوک ایجاد شده است، تنها برای آن دسته از مشترکات فعال خواهد بود که اشتراک برتر اسپاتیفای را خریداری کرده باشند و کاربران عادی این شبکه پخش موسیقی محبوب از دسترسی به این ویژگی کاربردی محروم خواهد بود.
 
اسپایتفای در رابطه با قابلیت مینی پلیر جدید خود اظهار داشته است که:« اکتشاف برای اسپاتیفای مهم است. به همین دلیل است که ما با معرفی یک تجربه مینی پلیر جدید مبتنی بر کشف اجتماعی، نحوه اشتراک و تعامل کاربران با موسیقی‌ها و پادکست‌ها را بهبود می‌بخشیم - کشفی که به شنوندگان اجازه می‌دهد از سیستم اسپاتیفای مستقیماً در فیس بوک و بدون نیاز به تعویض برنامه‌ها لذت ببرند.»
 
البته این قابلیت هنوز به صورت جهانی عرضه نشده است اما اطلاعات به دست آمده از اسپاتیفای حاکی از آن است که کاربران کشورهای آرژانتین، استرالیا، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کلومبیا، کاستا ریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، ال سالواردور، گواتمالا، هندوراس، اندونزی، اسرائیل، ژاپن، مالزی، مکزیک، نیوزلند، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، افریقای جنوبی، تایلند، اروگوئه و آمریکا به آن دسترسی دارند اما قرار بر این است که این قابلیت در ماه‌های آینده برای تمامی کاربران در سراسر جهان عرضه شود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک فیس بوک اسپاتیفای پلیر موسیقی نرم افزار فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی‌گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا محمودی‌زاوه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور با حضور 170 مینی گلف‌باز زن و مرد از 24 استان کشور از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت 1403 در شهر اصفهان برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده بود افزود: مینی گلفرهای سراسر کشور به مدت 4 روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت‌گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات 30 نفر از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر حسن اجرای فنی این رقابت‌ها نظارت داشت. 

ابوالحسنی رتبه اول رقابت‌های گلف در بخش انفرادی

محمودی‌ اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، در بخش انفرادی آقایان محمدامین ابوالحسنی از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و در بخش تیمی، تیم‌های آقایان و بانوان خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافتند. 

وی یادآور شد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات متشکل از خانم‌ها حمیده محمدی، فاطمه کارگر، تکتم بهروش و سارا کیوانمهر و در بخش آقایان حامد برزگانی، جواد خیرآبادی، محمدامین ابوالحسنی و محسن تقوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. 

 رونق رشته مینی گلف استان در سال‌های اخیر 

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است. 

وی یادآور شد بدون شک، کسب این جایگاه در مسابقات کشوری، انگیزه‌ای مضاعف برای اهالی این استان خواهد بود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازند و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا