Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی‌های هفته سی و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) چهار بازی برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی‌ها منچستریونایتد در ویلا پارک به مصاف استون ویلا خواهد رفت و آرسنال هم میزبان وست بروم خواهد بود.

استون ویلا - منچستریونایتد

منچستریونایتد از ۳۳ بازی ۶۷ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد درحالی که استون ویلا از ۳۳ بازی ۴۸ امتیاز کسب کرده و در رتبه یازدهم جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد‌ها این روز‌ها به لحاظ فوتبالی و روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. شاگردان اوله گونار سولشر هفته گذشته با غلبه بر آ اس رم ایتالیا موفق شدند به فینال رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کنند و با توجه به جایگاهشان در جدول رده بندی لیگ جزیره تا به اینجای کار حضورشان در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تضمین شده است.

نکات آماری

استون ویلا در ۴۴ بازی گذشته خود برابر منچستریونایتد فقط یک بار طعم پیروزی را چشیده، ۳۲ بار شکست خورده و ۱۱ بار به تساوی دست یافته است. آخرین پیروزی این تیم در اولدترافورد به دسامبر سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد و پس از آن در ۱۶ بازی اخیر نتوانسته یونایتد‌ها را ببرد. منچستر یونایتد در ۲۱ بازی آخر خود در خانه استون ویلا هرگز شکست نخورده است. حاصل این ۲۱ مسابقه ۱۴ پیروزی و هفت تساوی بوده است. این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری یک تیم برابر تیمی دیگر در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است. استون ویلا در این فصل از رقابت‌های لیگ جزیره ۱۴ بار توانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و این بیشترین تعداد کلین شیت این تیم از فصل ۲۰۰۹ به بعد است، (در آن فصل ۱۵ کلین شیت داشت)، اما این تیم در هر هفت بازی آخر خود حداقل یک گل خورده است.

آرسنال - وست بروم

در دیگر بازی مهم امروز آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان تیم وست بروم است. آرسنال از ۳۴ بازی ۴۹ امتیاز کسب کرده و در رتبه دهم قرار دارد و وست بروم هم با ۲۶ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه نوزدهم جای گرفته است.

آرسنال فصل گذشته با قهرمانی در جام حذفی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های لیگ اروپا را به دست آورد، اما در این فصل با توجه به نتایجی که در لیگ جزیره به دست آورده سال بعد در هیچ رقابت اروپایی حضور نخواهد داشت مگر آن که معجزه‌ای رخ دهد.

شاگردان آرتتا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با شکست برابر ویارئال از دور مسابقات کنار رفتند و تنها انگیزه باقی مانده برای آن‌ها اعاده حیثیت و به پایان رساندن فصل جاری در رتبه‌ای بهتر از دهمی است.

در آن سوی میدان هم وست بروم در این بازی محکوم به پیروزی است، زیرا این تیم که به همراه فولام یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر است در صورت شکست در این بازی هیچ شانسی برای بقاء در لیگ برتر نخواهد داشت.

نکات آماری

آرسنال از ۱۲ بازی خانگی خود برابر وست بروم در ۱۰ بازی به پیروزی دست یافته است. وست بروم در هر هفت بازی آخر خود در خانه آرسنال شکست خورده، در این ۷ بازی ۱۵ گل دریافت کرده و فقط یک گل به ثمر رسانده است. آرسنال در تمام ۲۵ بازی خود برابر وست بروم گل زده است. این بهترین رکورد یک تیم برابر تیمی دیگر در لیگ جزیره است. شکست برابر آرسنال باعث خواهد شد وست بروم برای پنجمین بار از لیگ برتر به چمپیونشیپ سقوط کند، اما این اولین باری خواهد بود که سم آلاردایس سرمربی این تیم به همراه تیمی به دسته پایین سقوط می‌کند. وست بروم در تاریخ باشگاه خود بیشترین شکست را برابر آرسنال داشته است. (۶۵بار)

بیشتر بخوانید

توقف بازی در لیگ جزیره برای افطار بازیکن مسلمان + فیلم برترین تیم ماه لیگ برتر فوتبال انگلیس انتخاب شد + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش منچستر یونایتد آرسنال انگلیس لیگ برتر انگلیس رقابت های لیگ وست بروم استون ویلا لیگ جزیره لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی