Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:21:09 GMT

تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت فلوریدای آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۱۶۴۵

تیراندازی در یک مرکز خرید در ایالت فلوریدای آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، شبکه ۱۰ تلویزیون محلی فلوریدا گزارش داد که روز یکشنبه حوالی ساعت ۴ بعدازظهر به وقت محلی در یک مرکز خرید در شهر «آونچورا» در ایالت فلوریدای آمریکا یک تیراندازی اتفاق افتاد.

یک شاهد عینی به این شبکه تلویزیونی گفت که مشتریان به محض شنیدن صدای تیراندازی به سرعت در جایی امن پناه گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که نیروهای پلیس به محل تیراندازی رسیدند، مشتریان و کارکنان این مرکز خرید، در فروشگاه‌ها، اتاقک‌ها و انبارها مخفی شده بودند.

گفته می‌شود که عملیات جست جو برای یافتن عامل این تیراندازی در حال انجام است.

شبکه تلویزیونی WFOR به نقل از تیم آتش نشانی بخش میامی- دید اعلام کرد که در این تیراندازی دست کم سه تن زخمی و تمام مصدومان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزئیاتی در مورد هویت عامل این تیراندازی و بازداشت احتمالی او به دست پلیس منتشر نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و پنجم رمضان آمریکا فلوریدا تیراندازی مرکز خرید نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و پنجم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار