Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر نریمانی  روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در مراسم جشن گلریزان امسال مردم خیر این منطقه بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندایان جرایم مالی غیر عمد این بخش کمک  کردند که ۷۵ درصد در مقایسه با پارسال افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از مجموع کمک‌های جمع آوری شده مردمی مبلغ یک میلیارد ریال توسط یک خیر نیک اندیش پرداخت شده است، اظهار کرد:مردم این منطقه در کمک به آزادی زندانیان مالی و مشارکت در برگزاری جشن گلریزان همه ساله رتبه نخست استان اردبیل را به خود اختصاص داده‌اند و امسال نیز این افتخار یک بار دیگر برای مردم این بخش تکرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه قضایی هشجین خلخال اظهار کرد:با جمع اوری کمک های مردمی جشن گلریزان امسال  زمینه آزادی هشت زندانی مالی از زندانهای اردبیل و خلخال فراهم شد.

نریمانی با بیان اینکه با کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در گلریزان سال گذشته زمینه آزادی ۹ زندانی مالی از زندان خلخال فراهم شد، افزود: جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان مالی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

جشن گلریزان همه ساله با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد  برگزار و زمینه آزادی جمعی از زندانیان مالی از زندان‌ها فراهم می‌شود . 

برچسب‌ها دادگستری خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری خلخال استان اردبیل دادگستری خلخال استان اردبیل اخبار کنکور زندانیان مالی کمک های مردمی جشن گلریزان برای آزادی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد