Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:06:15 GMT

تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۲۴۲۴

تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه

خبرگزاری فارس: منابع محلی بامداد یکشنبه از حمله هوایی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به جنوب نوار غزه خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد جنگنده‌های این رژیم، یک پایگاه نظامی متعلق به حماس را در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

ساعتی پیش از این، خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد: «رسانه‌های عبری می‌گویند یک فروند راکت که از نوار غزه شلیک شده بود، به منطقه اشکول برخورد کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه شنبه بود که ده‌ها نفر از ساکنان غزه که در اعتراض به تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه قدس و مقدسات آن در شرق شهر غزه و نزدیک نوار مرزی این منطقه با فلسطین اشغالی تجمع کرده بودند، مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

در این حمله ده‌ها فلسطینی بر اثر شلیک گازهای اشک‌آور صهیونیست‌ها دچار حالت خفگی شدند و سه نفر هم بر اثر شلیک گلوله پلاستیکی صدمه دیدند.

نظامیان صهیونیست همچنین در حمله شبانه به منطقه باب العامود چندین فلسطینی را بازداشت و حداقل ۱۷ نفر را زخمی کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه هم این روزها با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به قدس و مسجد الاقصی بر حمایت از هموطنان و مقدسات خود تاکید و اشغالگران را به پاسخی محکمی تهدید کردند.

کمیته‌های حامی انتفاضه فلسطین از اهالی غزه خواسته بود از ساعت هشت شنبه شب در همه اردوگاه‌های واقع در شرق غزه شیوه مبارزاتی ایجاد کابوس شبانه را برای برآشفته کردن دشمن را از سر گیرند.

در روزهای گذشته صهیونیست‌های افراطی با حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی مانع ادای فرایض دینی از سوی آن‌ها شدند و این در حالی بود که مأموران رژیم صهیونیستی نیز از آنان پشتیبانی می‌کردند. این اقدام به درگیری شدید میان مسلمانان و صهیونیست‌ها انجامیده است.

پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدیدآمیز علیه نوار غزه گفت که در جلسه کابینه امنیتی تصمیم گرفته شد برای هر سناریویی آماده شوند و کسی نباید آنها را آزمایش کند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری

در بحبوحه تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری، نیروهای رژیم اشغالگر به یورش‌ها، عملیات تخریب و کمپین بازداشت در شهرها و شهرک‌های فلسطینی ادامه داده و یک جوان فلسطینی را در جنوب الخلیل به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، نیروهای رژیم اشغالگر امروز (سه‌شنبه) پس از بازداشت یک جوان فلسطینی در شهرک «الظاهریه» در جنوب الخلیل او را به شهادت رساندند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز پس از حمله به تعدادی از خودروهای نظامی به شماری از منازل شهروندان فلسطینی در باب الزاویة، حارة الشیخ، حبایل الریاح و منطقه ابو الحلاوة یورش بردند.

اشغالگران در جنوب کرانه باختری نیز ۲ شهروند فلسطینی را از روستای «عیلة» در شرق بیت لحم بازداشت کردند.

در همین رابطه، یک منبع امنیتی اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی «سلوی عطیه حمدان» شهروند ۴۴ ساله فلسطینی را پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که اشغالگران «محمد جمعه طه صلاح» شهروند ۴۴ ساله فلسطینی از شهرک «الخضر» در جنوب بیت لحم را پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

اشغالگران صبح امروز اقدام به یورش به اردوگاه «عسکر» در شرق شهر نابلس کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به همراه لودرهای نظامی به این اردوگاه یورش برده و درگیری‌هایی در این مکان رخ داد و تک‌تیراندازهای رژیم اشغالگر در اطراف و داخل این اردوگاه مستقر شدند.

منابع اعلام کردند نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شماری از منازل در داخل اردوگاه «عسکر القدیم» یورش بردند و از برخی خانواده‌ها خواستند تا طی چند ساعت آتی فرزندان خود را تحویل دهند.

اشغالگران همچنین بامداد امروز به شهرک «سیلة الظهر» در جنوب شهر جنین یورش برده و اقدام به تخریب چندین منزل در این شهر کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه «جلبون» و روستای «فقوعة» یورش برده و در نتیجه آن درگیری‌هایی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها رخ داد.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سربازان ارتش این رژیم و شهرک‌نشین‌ها حملات و یورش‌های خود به فلسطینی‌ها و دارایی‌هایشان در کرانه باختری از جمله قدس را تشدید کردند که در نتیجه آن در کرانه باختری تاکنون ۴۸۹ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۴۹۰۰ فلسطینی دیگر زخمی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت