Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@05:25:14 GMT

واکسیناسیون فعالان گردشگری در چه مرحله ای است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۲۷۳۷

واکسیناسیون فعالان گردشگری در چه مرحله ای است؟

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی اصفهان گفت: طرح واکسیناسیون برای فعالان گردشگری اصفهان مطرح شده و قرار بود به تصویب برسد، اما نتیجه هنوز مشخص نیست.

محسن رناسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در روزهای اخیر، گفت: تبلیغات تورها با توجه به لزوم تأییده دانشگاه علوم پزشکی، فعلاً مجاز نیست و در صورت مطالبه این مساله، ظرفیت‌ها با توجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین دفاتر مسافرتی تا اطلاع ثانوی حق تبلیغ و توزیع تورهای خود را ندارند.

وی با اشاره به نیاز مردم به سفر، افزود: با توجه به وضعیت روحی مردم، همه درخواست مسافرت دارند. اما انتشار اخبار و شایعات رغبت آنها برای سفر را از بین برود. به همین دلیل است که دفاتر خدمات گردشگری همچنان در حال زیان دادن هستند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی اصفهان، تصریح کرد: فعالان حوزه گردشگری در بیشتر نقاط دنیا برای توسعه گردشگری و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا واکسینه شده‌اند. طرح واکسیناسیون برای فعالان گردشگری اصفهان نیز مطرح شده و قرار بود به تصویب برسد، اما نتیجه هنوز مشخص نیست.

کد خبر 492076

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردشگری گردشگری شهری گردشگری ایران گردشگری و کرونا کرونا و گردشگری گردشگران اصفهان واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون همگانی کرونا واکسیناسیون عمومی کرونا واکسیناسیون گردشگران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دفاتر خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان