Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:04:55 GMT

بهینه سازی پست های برق 230 کیلوولت دامغان و شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۱۲۵

بهینه سازی پست های برق 230 کیلوولت دامغان و شاهرود

مجید وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اهمیت صحت عملکرد سیستم تغذیه در پست های انتقال گفت: تغذیه تمامی سیستم های کنترلی و حفاظتی پست های انتقال و وفوق توزیع از نوع DC می باشد و صحت عملکرد سیستم تغذیه DC پست ها به خصوص پست های انتقال دارای اهمیت زیادی است .

وی گفت : به منظور افزایش پایداری شبکه و بهینه سازی در پست 230 کیلوولت دامغان 55 سل باتری اسیدی 2 ولتی 490 آمپر ساعت  و در پست 230 کیلوولت شاهرود 120 سل باتری اسیدی 2 ولتی 420 آمپر ساعت تعویض گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس وفایی، اعتبار پروژه ی تعویض و بهینه سازی این باتری ها را مبلغی معادل5690 میلیون ریال  دانست و افزود : فرسوده شدن و اتمام عمر باتری ها موجب دشارژر شدن آن و در نهایت افت ولتاژ  DC یک باس گشته و عدم عملکرد صحیح سیستم های حفاظت و کنترل را در پی خواهد داشت و در صورت بروز اتصالی در یکی از بی ها و باز نشدن بریکر های مربوط به آن بی ، خسارت های سنگینی به شبکه وارد خواهد آورد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: تغذیه سمنان برق عملکرد پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان صبح پنج شنبه از برگزاری جلسه مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی با اشاره به حضور اسماعیل قضاتلو، راهبر مردمی سازی استان تهران و مهدی دهقان، معاون شبکه سازی ستاد مردمی سازی ریاست جمهوری در برگزاری این مصاحبه‌ها، گفت: از بین گزینه‌های معرفی شده، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

مسگریان در ادامه ضمن تقدیر از فرماندارانی که نسبت به معرفی دستیاران اقدام کرده اند افزود: از سایر فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر نسبت به معرفی دستیاران اقدام کنند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی عنوان کرد: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

کد خبر 6088273

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟