Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، در هفته سی و پنجم این پیکارها در ورزشگاه اتحاد میزبان چلسی شد. در این جدال آبی های آسمانی حتی دقیقه ۴۴ توسط استرلینگ گل برتری را زدند اما در نیمه دوم دروازه شان توسط زیاش ۶۳ و آلونسو ۲+۹۰ باز شد.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها پس از ناکامی تیمش گفت: این یک بازی سخت بود اما ما با وجود این که باختیم اما خوب بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی شانس این را هم داشتیم که روی ضربه پنالتی به گل برسیم اما آن موقعیت هدر رفت.

پپ ادامه داد:چلسی تیم بزرگی است و باید اذعان کنم ما بهتر بازی کردیم. موقعیت های خوبی داشتیم اما در پایان آنها گل زدند. در مجموع عملکردمان خوب بود. فرصت برد داشتیم و به همین خاطر از بازیکنانم ایراد نمی گیرم.

گواردیولا در مورد ۳ بازی باقیمانده تیمش عنوان کرد:امروز اتفاق خوبی برایمان رخ نداد. اما ۳ بازی دیگر داریم که ۳ فرصت هستند. باید از بازی امروز درس بگیریم و جلو برویم. باید سریع قهرمانی مان را قطعی کنیم.

مربی اسپانیایی ۵ سال اخیر آبی های آسمانی همچنین در مورد صحنه خطای زوما روی استرلینگ که به نظر خطای پنالتی آمد، نیز عنوان کرد:من آن صحنه را دیدم. از تلویزیون هم چندین مرتبه تماشاکردم. واقعا خطا بود و داور باید به سود ما اعلام پنالتی می کرد.

پپ همچنین در مورد دیدار مجدد با چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز عنوان کرد:  ۲۱ روز دیگر در فینال لیگ قهرمانان بار دیگر با چلسی روبه رو می شویم. از بازی امشب برای آن دیدار درس می گیریم و تمام تلاش مان را می کنیم که به مقام نخست برسیم.

منچسترسیتی اکنون با ۸۰ امتیاز صدرنشین است و منچستریونایتد را در فاصله ۱۳ امتیازی خود در رده دوم می بیند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی عملکرد گواردیولا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

خوزه ونانسیو لوپز، سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل ایران گفت: امروز دو رقیب قدرتمند در فوتسال آسیا با هم پیکار کردند و سرنوشت مسابقه در ضربات پنالتی مشخص شد. ایران در لحظاتی از بازی به خصوص در وقت اضافه قوی‌تر بود. در آن شرایط هم خوب دفاع کردیم. از حریف عقب افتادیم ولی دوباره به بازی برگشتیم. صعود ایران به فینال جام ملت‌های آسیا را تبریک می گویم. 

سرمربی اسپانیایی درباره برنامه‌اش برای بازی با ایران گفت: برنامه اولیه ما این بود که حریف را زمانی که در زمین خودش بود تحت فشار قرار دهیم. ما این کار را به خصوص در ابتدای بازی خیلی خوب انجام دادیم اما در اواخر بازی به دلیل خستگی بازیکنان، نتوانستیم خیلی خوب انجام دهیم. با این وجود توانستیم تلاش زیادی هم در دفاع و هم در حمله انجام دهیم.

او درباره رقابت برای کسب عنوان سومی گفت: بازی با تاجیکستان خیلی مهم است. از فردا آماده شدن برای دیدار رده بندی را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است