Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه الریان: از دیدگاه من شجاع خلیل‌زاده (ایران) و یاسین براهیمی (الجزایر) مستحق ماندن در الریان هستند و 3 بازیکن خارجی دیگر باید شامل فرانک کوم، یوهان بولی و میرکادو باید کنار گذاشته شوند

احمد مبارک آل‌ شافی صحبت هایی در خصوص وضعیت تیم الریان انجام داده است.

به گزارش طرفداری، احمد مبارک آل‌شافی در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه الشرق قطر درباره بازیکنان خارجی تیم الریان  گفت:

امیدوارم الریان پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا در دیدار نیمه‌نهایی کاپ امیر قطر برابر الدحیل نتیجه بگیرد و هوادارانش را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود به نظر می‌رسد الریان فاقد ثبات است و مدیران این باشگاه باید پایان فصل به فکر عقد قرارداد با بازیکنان خارجی متفاوتی باشند.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه الریان افزود:

از دیدگاه من شجاع خلیل‌زاده (ایران) و یاسین براهیمی (الجزایر) مستحق ماندن در الریان هستند و 3 بازیکن خارجی دیگر باید شامل فرانک کوم، یوهان بولی و میرکادو باید کنار گذاشته شوند.

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری علی دایی و علی پروین در تیم منتخب قرن آسیا به انتخاب IFFHS کیمیا علیزاده موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشد واکنش سرخیو راموس به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن بایرن مونیخ 30 قهرمانی در بوندسلیگا؛ سایر تیم های آلمان در مجموع 28 قهرمانی در بوندسلیگا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 حذف شد اما شجاع خلیل‌زاده با گلی که در مقابل الاهلی به ثمر رساند، خود را به عنوان زننده برترین گل آسیا مطرح کرد.

شجاع در بازی با الاهلی روی پرتاب بلند مهدی شیری، با یک قیچی تماشایی توپ را به گوشه دروازه حریف عربستانی فرستاد تا پرسپولیس از حریف پیش بیفتد و در نهایت نیز به پیروزی برسد.

ویدئو: 331996

نکته جالب اینکه گل شجاع تا پایان فصل 2019 آسیا بی نظیر ماند و او موفق شد به جمع برترین گل‌های آسیا صعود کند و در نهایت جایزه بهترین گل فصل را به دست بیاورد.

البته خلیل‌زاده ترجیح می‌دهد به گذشته برنگردد و در این مورد حرفی نزند اما روز گذشته زمانی که یکی از خبرنگاران در مورد شباهت این دو گل از او سوال پرسید، کاپیتان تراکتور کمی به فکر فرو رفت و احتمالا به یاد آن روزهای خوب و به یاد ماندنی افتاد.

روز گذشته این بار او روی توپ ارسالی از نقطه کرنر موفق شد با یک ضربه آکروباتیک دروازه را باز کند و تیمش را در زمین فولاد آرنا از حریف پیش بیندازد و البته آمادگی خود را نشان دهد.

شجاع البته بارها و بارها به این شکل توانسته به توپ ضربه بزند؛ از جمله در بازی با پیکان در لیگ هفدهم و زمانی که تازه در 27 سالگی به جمع سرخپوشان تهرانی ملحق شده بود.

جالب این است که او در 34-35 سالگی همچنان آمادگی فوق‌العاده خود را حفظ کرده و می‌تواند در لحظه چنین تصمیمی را به بهترین شکل ممکن عملی کند و شاید این همان چیزی باشد که شجاع را از سایرین متمایز می‌کند.

دیگر خبرها

  • خشم الخلیفی: مستحق حذف نبودیم، ناراحتم
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)