Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر تهران گفت: نخبگانی که به مشارکت فعال معتقدند باید بتوانند در این گفتگوها جامعه را در جهت شرکت فعال در انتخابات قانع کنند.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا انتخابات شوراها وریاست جمهوری قرار داریم، گفت: جامعه منتظر ۲ پیام مهم در رونق و نشاط انتخاباتی است اول آنکه تایید صلاحیت های حداکثری و دومی شنیده شدن صداهای متکثر در فضای سیاسی کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته درباره رسیدگی به شکایت و اعتراض ردصلاحیت شدگان در انتخابات شوراها با مراجع مسئول، متاسفانه هنوز پاسخ قابل طرحی گرفته نشده است و امیدواریم که فضای مشارکت بالا و حضور دیدگاه های متکثر و متنوع در انتخابات شوراها بخصوص شورای شهر تهران ایجاد شود و پشتوانه مردمی انتخابات گذشته که با رای بی سابقه و بالا همراه بود، بتواند در شورای ششم تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز صداوسیما و رسانه های رسمی فضا را برای گفتگو با جریان های متفاوت آماده نکرده اند، شرایط را برای کسانی که هنوز قائل به رای دادن نیستند به گونه ای فراهم کنند تا نخبگانی که به مشارکت فعال معتقدند، بتوانند در این گفتگوها جامعه را در جهت شرکت فعال در انتخابات قانع کنند و نسبت به پیامدهای عدم حضور در انتخابات مباحث کارشناسی و عمیقی انجام گیرد تا شاهد شور و هیجان در انتخابات باشیم.

وی تاکید کرد: از حضور شهردار تهران در گفتگوهای مستقیم در فضای مجازی تشکر و استقبال می کنیم، این گفتگوها هرچند دیر اتفاق افتاد ولی می بایست تداوم و افزایش یابد.

رییس شورای شهر تهران افزود: در آستانه انتخابات شوراها عملکرد مدیریت شهری در این دوره می تواند با حضور رو در رو ، گفتگوی بدون واسطه با کارشناسان، اصحاب رسانه، منتقدان و مدیران گذشته مورد بررسی قرار گیرد تا هم دستاوردهای آن به صورت غیرتبلیغاتی وکارشناسی تبیین شود و هم نقاط ضعف برای بهبود در آینده مشخص شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران انتخابات 1400 انتخابات شورای ششم انتخابات شوراها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین شنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرما است.

باستین تصریح کرد: در ۲ سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آنها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیأت اقتصادی روسیه نشست‌هایی برگزار و یک هیأت اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

کد خبر 6090443

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است