Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:49:23 GMT

تخلف ۸۰ میلیاردی یک موسسه مالی و اعتباری در گلستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۵۳۹

تخلف ۸۰ میلیاردی یک موسسه مالی و اعتباری در گلستان کشف شد

گروه استان‎‌ها- معاون بازرسی سازمان صمت گلستان از کشف تخلف ۸۰ میلیاردی یکی از موسسه‌های مالی و اعتباری در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، به نقل از صمت گلستان، علی اصغر اصغری اظهار داشت:  پرونده تخلف به ارزش 80 میلیارد ریال در یک موسسه مالی و اعتباری استان گلستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پی دریافت دو فقره شکایت کتبی علیه یک موسسه مالی و اعتباری به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی و عدم اجرای تعهدات موضوع در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: پرونده تخلف این دو موسسه مالی به ارزش 80 میلیارد ریال جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

شورای شهر قرچک منحل شد / تخلفات مالی 6 عضو شورایکی از مدیران‌کل خراسان‌شمالی به‌دلیل "تخلفات مالی" بازداشت شدمعاون سازمان تعاون روستایی: رئیس یک اتحادیه مرغداری با اتهام تخلفات مالی برکنار شد

وی بیان داشت: در پی بازرسی‌های بهعمل آمده و بررسی موارد اتهامی تخلفات عدم اجرای تعهدات در قبال مصرف کننده (بر اساس ماده 19 قانون حمایت از حقوق مصرف کننده) این موسسه مالی و اعتباری محرز شد.

اصغری همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانک‌ها و موسسات مالی در اجرای شیوه‌های صحیح و نوین بانکداری در جامعه، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسسه مالی و اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمد‌رضا هاشمی‌فر در این خصوص گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف 10 تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 200 میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود