Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@15:42:47 GMT

اهدا ۴۲۲ واحد نذر خون در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۵۸۴

اهدا ۴۲۲ واحد نذر خون در استان همدان

افشین محمدی، مدیرکل انتقال خون استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ نفر برای اهدای خون مراجعه می‌کنند که با کاهش بیماری کرونا تعداد مراجعه کنندگان افزایش می‌یابد.

او افزود: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت بخشی از مراجعان به جای سالن انتظار به فضای باز هدایت شدند که فاصله گذاری اجتماعی اهدا کنندگان خون رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی بیان کرد: از ابتدای سال جاری یک هزار و ۵۲۷ واحد خون در استان همدان اهدا شد ه است که ۲۴ واحد مربوط به بانوان و بقیه مربوط به آقایان بوده است.

مدیرکل انتقال خون استان همدان یادآور شد: با قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، نیاز بیماران به خون پا برجا است و اهدا کنندگان می‌توانند در این کار خیر شرکت کنند

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون نذر خون استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان اشکذر