Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال برای اولین بار در آستانه رسیدن به وضعیت «خوب» در ارزیابی سازمان اداری و استخدامی از دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اعلام نتایج اولیه جشنواره شهید رجایی، امتیاز کانون در بخش شاخص‌های عمومی ارزیابی از مرز ۶۵۰ امتیاز گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم در حالی است که در سال ۹۷ و ۹۸ کانون به ترتیب موفق به کسب ۳۴۸ و ۴۹۰ امتیاز از هزار امتیاز شده بود که با مقایسه این اعداد می‌توان روند رشد پرشتاب کانون در جشنواره شهید رجایی را مشاهده کرد.


مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به‌ شکایات کانون پرورش فکری به تشریح این موفقیت پرداخت و گفت با توجه به اینکه میزان قابل توجهی از هزار امتیاز شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد در گرو کاهش تعداد نیروی قراردادی مازاد و تعداد پست سازمانی دستگاه بوده است، امتیاز به دست آمده در سال ۹۹، بدون کسب امتیاز از این شاخص‌ها، نشان‌دهنده عملکرد مطلوب کانون در اجرای دقیق انتظارات دولت از دستگاه‌های اجرایی است.


محمدعلی مقیمی این‌ موفقیت را مرهون زحمت‌های همه همکاران نجیب کانون و حمایت‌های مدیرعامل از بخش ارزیابی عملکرد دانست و افزود در بخش شاخص‌های اختصاصی نیز کانون در سال ۹۷ به ۷۳۴ امتیاز و در سال ۹۸ به ۸۱۲ امتیاز نایل شده است ‌و پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۹ امتیاز کانون در این بخش از ۹۰۰ امتیاز عبور کند که در این صورت کانون با کسب حداقل ۱۵۰۰ امتیاز از ۲هزار امتیاز برای اولین بار در تاریخ خود در زمره دستگاه‌های «خوب» کشور از منظر دولت قرار خواهد گرفت.


وی ادامه داد دستگاه‌های در وضعیت خوب از مزایای مترتب بر بند ۶ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و برقراری فوق‌العاده کارایی برای کارکنان دارای عملکرد برخوردار می‌شوند که امید ‌است با تداوم موفقیت‌های کانون شرایط این پرداخت برای همکاران‌ فراهم‌ شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره شهید رجایی ارزیابی عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن