Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول روز گذشته با انجام ۶ بازی و لغو یک بازی به پایان رسید و همانطور که قابل پیش بینی بود، مس کرمان علیرغم شکست خانگی مقابل خوشه طلایی، همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

در هفته بیست و سوم با اینکه استقلال خوزستان تیم دوم جدول نتوانست از فرصت شکست مس کرمان استفاده کرده و با پیروزی خانگی مقابل ملوان فاصله اش را با صدر جدول کاهش دهد، اما بادران یکی از تیم‌های مدعی و خوش ساختار این فصل توانست در دیداری مهم و ۶ امتیازی، دیگر تیم مدعی این فصل، فجر سپاسی را در شیراز شکست داده تا با استقلال خوزستان هم امتیازی شده و تنها به دلیل تفاضل گل در رده سوم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نتایج جالب بازی‌های این هفته، پیروزی پر گل و و قاطع خیبر خرم آباد بود. خیبر که حال و روز خوبی با عبدالله ویسی دارد، با ادامه روزهای خوبش رفته رفته به بالای جدول نزدیک شده و حالا آنها با ۳۴ امتیاز به رده پنجم رسیده‌اند تا نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داشته باشند. نماینده خرم آباد شب گذشته با نتیجه پر گل ۵ بر یک قشقایی شیراز را در هم کوبید.

شهرداری آستارا که ضعیف‌ترین تیم نیم فصل دوم رقابتهاست و هنوز در نیم فصل دوم امتیاز کسب نکرده و تمام دیدارهایش را با شکست پشت سر گذاشته است، دیشب هم سنت شکنی نکرد و در دیداری خانگی مقابل تیم پایین جدولی نود ارومیه تن به شکست یک بر صفر داد تا همچنان با همان ۳۱ امتیازی که از نیم فصل اول اندوخته در جدول حضور داشته باشد؛ اما جایگاه این تیم در هفته بیست و سوم به رده یازدهم نزول کرد.

از اتفاقات مهم این هفته، غیبت تیم انتهای جدولی گل ریحان مقابل استقلال ملاثانی بود. در حالی که استقلال ملاثانی و تیم داوری در ورزشگاه خانگی گل ریحان آماده برگزاری بازی بودند، تیم میزبان در میدان حضور پیدا نکرد و داوران نیز تشریفات لازم را به عمل آورده و سوت پایان این دیدار را زدند. انتظار می‌رود به زودی و با رای کمیته انضباطی نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود استقلال ملاثانی شود.

نتایج هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور به شرح زیر است:

مس کرمان صفر - خوشه طلایی ساوه یک
هوادار یک - چوکا تالش صفر
رایکا بابل ۲ - آرمان گهر صفر
فجر سپاسی یک - بادران ۲
شاهین شهرداری بوشهر یک - پارس جنوبی جم یک
خیبر خرم آباد ۵ - قشقایی شیراز یک
استقلال خوزستان صفر - ملوان انزلی صفر
شهرداری آستارا صفر - نود ارومیه یک
گل ریحان البرز - استقلال ملاثانی (به دلیل عدم حضور گل ریحان این بازی لغو شد)

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور در پایان هفته بیست و سوم

۱- مس کرمان ۴۲ امتیاز
۲- استقلال خوزستان ۳۸ امتیاز
۳- بادران تهران ۳۸ امتیاز
۴- هوادار تهران ۳۷ امتیاز
۵- خیبر خرم آباد ۳۴ امتیاز
۶- خوشه طلایی ساوه ۳۴ امتیاز
......
۱۶- چوکا تالش ۲۳ امتیاز
۱۷- نود ارومیه ۲۲ امتیاز
۱۸- گل ریحان البرز ۱۵ امتیاز

کد خبر 5207541 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال فوتبال باشگاه مس کرمان تیم فوتبال خیبر خرم آباد تیم فوتبال استقلال خوزستان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تکواندو شمشیر بازی قایقرانی فوتسال الهلال عربستان استقلال ملاثانی استقلال خوزستان هفته بیست و سوم گل ریحان خرم آباد مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!

تساوی در بازی‌های بزرگ هفته بیست‌وپنجم سبب شد استقلال همچنان در جدول لیگ برتر صدرنشین باشد.

طرفداری | رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آنها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با 54 امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با 53 امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با 46 و 41 امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با 16 امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با 22 امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با 22 و 21 امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین 2 - پیکان یک
هوادار 2 - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران 2
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز