Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@10:15:42 GMT

شبکه خطی «آرا» فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۸۷۹

شبکه خطی «آرا» فعال شد

معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما با هدف افزایش مشارکت اقشار مختلف مردم، بیان شاخص‌های انتخاب اصلح، پوشش کامل برنامه‌های انتخاباتی تولیدی رسانه ملی، ایجاد فضای تعاملی میان مردم و رسانه و ارائه خدمات پخش زنده مشارکتی به رسانه‌های مرجع، شبکه «آرا» را در سامانه تلوبیون راه‌اندازی کرد.

 به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، پخش آزمایشی شبکه «آرا» آغاز شده است و علاقه‌مندان به موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی از برنامه‌های تولیدی و تامینی آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های تولیدی این شبکه شامل دو برنامه زنده و ضبطی است، مأموریت برنامه زنده ایجاد شور ونشاط انتخاباتی همراه با اطلاع‌رسانی با برگزاری گفتگو‌های چالشی و مناظره‌های موضوعی است.

برنامه دیگر با محوریت رفع شبهات طرح شده در فضای مجازی و شرح اطلاع‌رسانی در‌باره اخبار جعلی است که در قالب استندآپ وبه‌صورت‌ترکیبی تولید خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های شبکه «آرا» ارائه خدمات پخش زنده به برنامه‌های انتخاباتی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی و معتبر کشور است.

بر اساس این خدمت برنامه‌های انتخاباتی خبرگزاری‌ها بر اساس کنداکتور معین از ظرفیت بیش از ۱۳ میلیون مخاطب تلوبیون بهره‌مند خواهند شد.

از طرفی در بخش برنامه‌های تامینی هم محتوا‌های انتخاباتی معاونت‌های حوزه پیام سازمان صداوسیما در تامین و تقطیع جذاب در اداره کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی بر اساس دوره‌های زمان بندی ستاد انتخابات در کنداکتور ۴ الی ۶ ساعته تامین و در شبکه «آرا» پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 نامزدهای انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو

دریافت 8 MB دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده "چَتِر بِیت" که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشرکننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، اظهار داشت: متأسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان( ۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه "چَتِربِیت" که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و... تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و... می‌کردند.

کد خبر 847387 منبع: فارس برچسب‌ها دختران خبر مهم فساد

دیگر خبرها

  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • «هفت» نیامده رفت!
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»