Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال گفت: تا قبل از این تمام تمرکز ما روی بازی‌های آسیایی بود، اما الان فقط به موفقیت در لیگ فکر می‌کنیم تا با نتایج خوب امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مرادمند که اولین فصل حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد، اعتقاد دارد استقلالی‌ها می‌توانند پس از صعود از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا، فاصله با تیم‌های بالانشین در لیگ ایران را هم جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



   از لیگ قهرمانان شروع کنیم. بازی‌ها چطور بود؟
واقعا بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم‌های گردن‌کلفتی در گروه ما بودند و خدارا شکر که توانستیم از گروه مرگ عبور کنیم تا دل هواداران‌مان شاد شود. هرچند بابت صعود از گروه مرگ خیلی خوشحال هستیم اما این تازه شروع کار ماست. فقط این را باید بگویم که بازی‌ها خیلی فشرده بود و ما اصلا فرصت ریکاوری نداشتیم. همین موضوع کار ما را سخت کرد اما خوشحالم که با تلاش بچه‌ها و تدابیر کادرفنی توانستیم با دست پر رقابت‌ها را ترک کنیم.

  در مرحله بعد هم باید با الهلال عربستان بازی کنید که حریف سختی است.
الهلال یکی از قدرت‌های آسیا به حساب می‌آیند و کل قاره از این موضوع آگاه هستند. برای همین است که من می‌گویم تازه کارمان شروع شده و راه زیادی تا قهرمانی آسیا داریم. امیدوارم بتوانیم ستاره سوم را کسب کنیم.

  میزبانی عربستانی‌ها چطور بود؟
باید اعتراف کنم میزبانی عربستانی‌ها واقعا خوب بود و من به شخصه مشکل خاصی ندیدم.

  در بازگشت از لیگ قهرمانان هم به نظر می‌رسد کار سختی در لیگ برتر پیش‌رو دارید.
تا قبل از این تمام تمرکز ما روی بازی‌های آسیایی بود اما الان فقط به موفقیت در لیگ فکر می‌کنیم تا با نتایج خوب امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

  به نظرت می‌توانید فاصله با تیم‌های بالای جدول را جبران کنید؟
صددرصد این فرصت هنوز برای ما از دست نرفته است. فاصله ما با صدر جدول به شکلی نیست که نتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

هشمهری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد حسین مرادمند استقلال لیگ قهرمانان گروه مرگ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد