Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۱۲۷ میلیارد کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالا‌های گمرکی و ترانزیتی در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران در این طرح که به مدت ۲ روز انجام شد حین کنترل و رصد هوشمندانه خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به ۳ دستگاه کامیون و ۱۱ خودروی شوتی مشکوک و در بازرسی دقیق صورت گرفته از آن‌ها انواع کالا‌های خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان محموله‌های مکشوفه در این طرح را شامل روغن خوراکی، انواع ابزار آلات صنعتی، دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، انواع لوازم یدکی خودرو، پوشاک، کیف و کفش، لوازم جانبی تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، سیگار و لوازم خانگی عنوان کرد.



هاشمی فر با بیان اینکه ارزش این محموله‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال است از دستگیری ۴۶ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کشف ۱۶۳ کیلو مواد افیونی در یک عملیات پلیسی

 

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و رصد هوشمندانه خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی جنوب استان به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پژو پارس مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم از خودرو‌های مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات از خودروی پژو ۴۰۵، ۹۰ کیلو و از خودروی پژو پارس ۷۳ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این عملیات در مجموع ۱۶۳ کیلو تریاک کشف شده است از دستگیری ۳ سوداگر مرگ خبر داد و گفت: قاچاقچیان این مقدار مواد افیونی را از مرز‌های جنوب شرقی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که با اقدام هوشمندانه ماموران پلیس استان در نقشه خود ناکام شدند.

 

استخراج ارز دیجیتال در انباری متروکه

سرهنگ ستاد ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان فلاورجان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال دریک انبار متروکه واقع در حاشیه شهر فلاورجان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید کردند و در نتیجه این عملیات ۲۹ دستگاه ماینر قاچاق که به صورت مخفیانه راه اندازی شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌ها را ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

دستگیری قاچاقچیان هروئین در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت گسترده دو نفر در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر مطلع و بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک کیلو هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعالیت سوداگران مرگ مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا با این گونه افراد برخورد قانونی شود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق کشف مواد مخدر قاچاق دستگاه ماینر فرمانده انتظامی استان اصفهان انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ بدری گفت: در راستای اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه وانت نیسان، برای ماموران محرز شده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را  متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مذکور در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلوگرمی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن قدردانی و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق