Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده» علیرضا نظری با اشاره به اخباری که از مذاکرات وین به گوش می رسد، گفت: تمام اقداماتی که در ماه های منتهی به انتخابات انجام می شود، غیر از انتخابات هدف دیگری ندارد، چرا که دولتی ها احساس کردند بعد از ۸ سال دستاورد قابل توجهی ندارند و به دنبال دستاوردسازی مقطعی و بهره برداری سیاسی و تاثیر گذاری بر انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این باره که آیا آمریکایی ها تحریم ها را بر می دارند یا نه، بیان کرد: اصلا به آمریکایی ها خوش بین نیستیم، سابقه آنها نشان می دهد که به عهدشان وفادار نخواهند بود، بر اساس اطلاعاتی که از مذاکرات وین مخابره می شود، مشخص است که آمریکایی ها به دنبال تفکیک تحریم های برجامی، هسته ای، موشکی و حقوق بشری هستند و می خواهند ما به برداشتن بخشی از تحریم ها قانع باشیم و به تعهدات برجامی خود برگردیم که این ایده مخالف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون اقدام راهبردی رفع تحریم ها است.

این نماینده مجلس بیان کرد: معتقد هستیم که مذاکرات وین به نتیجه نخواهد رسید و آمریکایی ها اساسا تحریمی را بر نمی دارند و اگر بخواهند اقدام مقطعی انجام دهند صرفا برای کمک به جریان غربگرا در داخل کشور است و نه بیشتر.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس اظهار داشت: اگر روزی تحریم ها برداشته شود تنها می خواهند از انتخابات عبور کنند و ماجرای بعد از ۲۳ تیر ماه ۹۴ در برجام مجدد تکرار خواهد شد، ایران تعهدات خود را اجرایی می کند اما غرب حتی یک قدم هم بر نمی دارد این رویه هیچ دستاوردی برای ایران جز خسارت محض نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: لازم است مردم آگاهی کافی نسبت به ترفندهای جریان غربگرا در داخل کشور و عوامل بیرونی و پشتیبان آنان در خارج از کشور داشته باشند و برای بار سوم فریب چنین تفکری را در داخل کشور نخورند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات علیرضا نظری مذاکرات وین مذاکرات وین آمریکایی ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است