Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:42:04 GMT

فایل صوتی ظریف اقدامی ضد امنیتی بود/ قوه قضائیه ورود کند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۳۸۳

فایل صوتی ظریف اقدامی ضد امنیتی بود/ قوه قضائیه ورود کند

به گزارش خبرنگار مهر جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: فایل صوتی وزیر امور خارجه و مباحثی که در آن مطرح شده بود، اقدامی ضد امنیتی، ضد مردمی و برخلاف ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه حتماً باید به این موضوع ورود پیدا کند،افزود: این جماعت در زمان حیات سردار دلها نیز اتهاماتی را به وی می‌زدند و بعد از شهادت او هم همان مسیر را ادامه می‌دهند و سوال ما از وزیر امورخارجه این است که چرا تا این حد نسبت به سردار دلها کینه دارد؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: محبوبیت سردار سلیمانی به این دلیل است که وی در بیابان و جبهه زندگی کرده است و حرف ما به ظریف آن است که اگر محبوبیت شما پائین آمده به این دلیل است که برخلاف منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچکی نژاد خطاب به وزیر امور خارجه، گفت: لازم است در عرصه سیاسی و دیپلماسی اصلاح رفتار داشته باشید و اقدامات قبلی خود را تصحیح کنید.

کد خبر 5207675 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جبار کوچکی نژاد محمدجواد ظریف صحن مجلس انتخابات 1400 فلسطین مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان روز قدس برجام روز جهانی قدس محمد جواد ظریف ایالات متحده امریکا انتخابات ریاست جمهوری رژیم صهیونیستی سید عباس عراقچی قاسم سلیمانی سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا

محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان در شبکه ایکس و در صفحه شخصی خود در ارتباط با اعتراضات دانشجویی در آمریکا  نوشت :‌ «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی ایالات متحده سرکوب می شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم های شریف شرف دارند.

وی افزود: دولت ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.»

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا