Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@11:15:41 GMT

عذرخواهی آگوئرو بعد از پنالتی چیپ برابر چلسی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۴۲۰

عذرخواهی آگوئرو بعد از پنالتی چیپ برابر چلسی

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی بعد از پنالتی چیپ برابر چلسی از هواداران و بازیکنان تیمش عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در حساس‌ترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک  چلسی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی ابتدا با ضربه رحیم استرلینگ به گل اول رسید. در ادامه این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو آگوئرو این ضربه را از دست داد و با پنالتی چیپ خود نتوانست سیتی را به گل برساند.

سرخیو آگوئرو برترین گلزن تاریخ منچسترسیتی که در پایان فصل این تیم را ترک می کند، بعد از پایان بازی گفت: خیلی متاسفم و باید از همه تماشاگران، بازیکنان، کادرفنی و همه علاقه مندان به تیم عذرخواهی کنم. این تصمیمی بود که من گرفتم و به همین خاطر تمام مسئولیت آن را قبول می‌کنم.

اگر این پنالتی گل شده بود، سیتی قهرمان لیگ برتر می شد ولی پس از از دست دادن این پنالتی، چلسی دو بار دروازه سیتی را باز کرد تا فعلا قهرمانی سیتی به هفته های بعد موکول شود. البته در صورتی که استون ویلا بتواند یونایتد را شکست دهد، قهرمانی سیتی قطعی می شود. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان در دیدار رده بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

در این بازی تیم ملی ازبکستان موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم تاجیکستان توانست بازی را به تساوی ۲ به ۲ بکشاند. سپس ازبکستان با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر بازی را ۴ بر ۲ کرد.

اما بازیکنان تاجیکستان به بازی برگشتند و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشتند و با ۳ گل پیاپی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود پیش افتادند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان این بازی باقی مانده بود ازبکستانی‌ها دست به پاورپلی زده بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند و وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی هم تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و عنوان سومی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها هم تیم ملی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تایلند خواهد رفت.

کد خبر 6090893

دیگر خبرها

  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)