Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@06:29:30 GMT

ناجا: جریمه یک میلیون تومانی برای سفر در عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۴۸۹

ناجا: جریمه یک میلیون تومانی برای سفر در عید فطر

سخنگوی ناجا با اعلام ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: افرادی که به شهرهای قرمز سفر کنند مبلغ یک میلیون تومان و افرادی که به شهرهای زرد و نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد حاجیان سخنگوی ناجا در نشست خبری خود گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای ایام تعطیلات عید سعید فطر محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براین اساس  از روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا شنبه (۲۵ اردیبهشت) محدودیت تردد داریم. این محدودیت‌ها بین شهری است.

حاجیان خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه از مردم تقاضا داریم از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و به سفر نروند. همه نوع سفر در این چند روزه ممنوع شده است.

سردار حاجیان تصریح کرد: افراد متخلف نیز توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد. براین اساس نیز برای افراد متخلف که در تعطیلات عید سعید فطر به سفر بروند جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز در نظر گرفته شده است.

به گفته وی همچنین برای متخلفانی که به شهرهای زرد یا نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: دوربین‌های پلیس در مبادی ورودی شهرها و در بین جاده‌های بین استانی فعال هستند. براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد بین شهرهای یک استان نیز با محدودیت مواجه شده است.

سردار حاجیان با بیان اینکه برای اجرای محدودیت های کرونایی در ایام عید فطر همکاران ما در یک هزار و ۹۸۰ نقطه مستقر هستند، تاکید کرد: البته در این ایام  ناوگان های عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان می توانند تردد کنند، این محدودیت ها برای خودروهای شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهرها اعمال قانون صورت می گیرد.

سخنگوی ناجا همچنین عنوان کرد: پلیس با جدیت برای افرادی که مصوبات را اجرا نکنند اعمال قانون کرده و با همکاری مردم سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا کاملا محسوس است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ هزار خودرو در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان ، در شهرهای زرد  بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و همچنین ۱۵۷ هزار خودروکه در شهرهای نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم  بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شده اند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Hl7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یک میلیون تومان اعمال قانون سخنگوی ناجا هزار تومان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)

در گرمای سوزان تابستان نشستن جلوی باد خنک کولر و نوشیدن یک لیوان آب یخ خیلی می‌چسبد! در بیشتر شهرهای ایران خیلی از خانواده‌ها کولر دارند چون حتی تصورش هم سخت است که بتوان روزهای گرم تابستان را بدون کولر گذراند.

تابستان‌های گرم، کولر را وسیله‌ای ضروری و پرطرفدار کرده، به‌طوری‌که چیزی حدود ۷۰ درصد مردم ایران از آن استفاده می‌کنند اما شاید جالب باشد بدانید در کشورمان شهری وجود دارد که به شهر بی کولر معروف است. 

چالدران، شهر بی کولر ایران

به گزارش دلتامگ، چالدران در دامنه رشته‌کوه‌های زاگرس قرار دارد و همین بودنش در ارتفاع، آب و هوای خنکی را برایش به وجود آورده است. چالدران از شهرهای استان آذربایجان غربی و از مرتفع‌ترین شهرهای ایران است که زمستان‌های سرد و تابستان‌های خنکش از آن منطقه‌ای گردشگری ساخته است.

بارش شدید باران و برف در این شهر اصلا چیز عجیبی نیست و حتی میزان برف بیش از دو متر هم در این شهرستان دیده شده است! پس تعجب‌برانگیز نیست که وقتی در این شهر زیبا قدم می‌زنید هیچ کولری را روی پشت‌بام‌ها یا کنار پنجره‌ها نمی‌بینید چون مردم این دیار با سرمای طبیعی هوا خنک می‌شوند.

خرید کولر

اگر پای صحبت فروشندگان لوازم خانگی بنشینید از نخریدن کولر در این منطقه حرف می‌زنند و اینکه تابه‌حال سابقه نداشته کسی در این شهر نیازی به کولر داشته باشد. در سال‌های اخیر اما با وقوع سیل‌های مختلف بخشی از پوشش گیاهی این شهر از بین رفت که این باعث بالا رفتن دما نسبت به قبل شده است.

یکی از جذابیت‌های این شهر بی کولر برای گردشگران، کلیسایی با شهرت جهانی به نام قره کلیسا است که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی این شهر است. این کلیسا آرامگاه یکی از حواریون است و در سال گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز