Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:34:54 GMT

لزوم مشارکت همه مجموعه های شهرداری برای تملک باغ یعقوبی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۵۵۴

لزوم مشارکت همه مجموعه های شهرداری برای تملک باغ یعقوبی

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری از شهرداری تهران خواست تا به تملک باغ یعقوبی منطقه 18 و کمک به منطقه برای پیشبرد پروژه بروجردی مبادرت کند.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی در دویست و نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید میدانی که طی هفته گذشته از منطقه 18 داشته است، گفت: بازدیدی از پروژه 76 متری بروجردی داشتم که مدت های طولانی است منطقه 18 روی آن تمرکز دارد و تملک املاک مختلف را در مرکز این پروژه و بازگشایی و تعریض این خیابان مهم را در دستور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تکمیل میدان جانبازان در عید فطر، عیدی خوبی به مردم منطقه داده می شود که 1.7 کیلومتر از این پروژه بازگشایی می شود. مهم تر از آن علی رغم تملک های بسیار آخرین منزل باغ یعقوبی است که کارش به عنوان آخرین تملک گره خورده است و اگر این باغ تملک شود و درختان آن باغ منتقل شود، دو کیلومتر دیگر این شاهراه آزاد می شود و ما شاهد خیابان 4 کیلومتری در قلب جنوب شهر که منطقه ای پر تراکم است، خواهیم بود.

وی تاکید کرد: این خیابان یک معبر مواصلاتی از بزرگراه آزادگان تا میدان آزادی است که با اتصال بزرگراه ها تکمیل می شود و نقش مهمی در باز شدن گره های کور ترافیکی دارد که از سازمان املاک و سازمان پارک ها می خواهم با همراهی این حلقه آخر را باز کنند تا برگ زرینی در احداث پروژه های بزرگ مقیاس در جنوب شهر تهران باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران تملک باغات مشاركت حداكثري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها