Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان ۶ بازیکن پرسپولیس هستند که قراردادشان در پایان فصل با این باشگاه به اتمام می‌رسد.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها پیش باب مذاکره برای تمدید قرارداد را با این بازیکنان باز کردند و پیشنهادات خودشان را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از راهروهای باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که عالیشاه، کامیابی‌نیا، امیری و شیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس چراغ سبز نشان داده‌اند و به احتمال بسیار زیاد قرارداد آن‌ها با سرخپوشان تمدید می‌شود.

احمد نوراللهی تا این لحظه با توجه به پیشنهاداتی که دریافت کرده تصمیم نهایی خود را نگرفته و مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که در نهایت او را هم در جمع شاگردان گل‌محمدی نگه دارند.

بیشتر بخوانید: انتقال جذاب سرخ‌ها/ مدافع ایرانی-انگلیسی در لیست خرید پرسپولیس

محمدحسین کنعانی‌زادگان هم که چند پیشنهاد قطری دارد؛ پیشنهاد خود را برای تمدید ارائه کرده که به نظر نمی‌رسد باشگاه پرسپولیس توانایی این را داشته باشد که این مبلغ را به کنعانی‌زادگان پرداخت کند. مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند در شرایط فعلی توانایی پرداخت مبالغ بالای ۱۰- ۱۲ میلیارد را به هیچ بازیکنی ندارند و اگر بخواهند چنین مبلغی را به یک بازیکن پرداخت کنند نظم مالی تیمشان به هم می‌خورد.

گفتنی است که شایعاتی مبنی بر اینکه کنعانی زادگان تا ۳۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده اصلاً صحت ندارد و پیشنهاد این بازیکن چیزی کمتر از نصف این مبلغ است.

در نهایت به نظر می‌رسد که بین نوراللهی و کنعانی‌زادگان حداقل یک نفر که احتمالاً نوراللهی باشد در پرسپولیس ماندنی شود، هرچند این امکان وجود دارد که هر دو بازیکن با توجه به پیشنهادات مالی خوبی که دریافت کرده‌اند از پرسپولیس جدا شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد نوراللهی پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس خبر ویژه وحید امیری باشگاه پرسپولیس کنعانی زادگان برای تمدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم