Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:49:40 GMT

افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان کرونا در ژاپن

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۸۹۸

افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان کرونا در ژاپن

به گزارش ایرنا، تلویزیون ژاپن روز یکشنبه اعلام کرد: توکیو ۱۱۲۱ مبتلای جدید داشت که برای نخستین بار از اول ماه مه، از سطح هزار نفر فراتر رفته است. تعداد مبتلایان بدحال در پایتخت ۷۱ نفر بود که ۲ نفر از روز قبل بیشتر است.

برای دومین روز پیاپی، تعداد روزانه مبتلایان جدید در استان اوساکا هم از هزار نفر گذشت و روز شنبه، ۱۰۲۱ مبتلای جدید گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوساکا ۴۱ مرگ بر اثر ابتلا به کرونا را گزارش کرد که سومین تعداد بالا در این استان است.

استان هیوگو ۵۶۸ مبتلای جدید داشت که سومین تعداد بالا تا کنون در این استان است.

استان های آیچی و فوکوئوکا نیز که از روز چهاشنبه مشمول وضعیت اضطراری خواهند شد، تعداد بی‌سابقه بالایی از مبتلایان جدید داشتند.

آیچی ۵۷۵ مبتلای جدید را گزارش کرد که از ۴۴۳ نفری که روز قبل گزارش کرده بود بسیار بیشتر است. فوکوئوکا نیز ۵۱۹ مبتلای جدید داشت که برای اولین بار از سطح ۵۰۰ نفر فراتر می رفت.

استان هوکایدو تعداد بی‌سابقه ۴۰۳ مبتلای جدید داشت. اقدامات سختگیرانه تر مقابله با کرونا از امروز یکشنبه در این استان آغاز می شود.

تعداد مبتلایان حاد در ژاپن سیر صعودی یافته است و روز شنبه، این تعداد ۱۱۳۱ نفر بود که با بیشترین تعداد گزارش شده در روز قبل برابر است.

منبع: تلویزیون ژاپن برچسب‌ها کرونا توکیو ژاپن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا توکیو ژاپن کرونا توکیو ژاپن اخبار کنکور مبتلای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. مرحوم اسکویی از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

این پیشکسوت ورزش و رادیو دوره تخصصی گزارشگری را در B.B.C و دوره تهیه‌کنندگی را به مدت یک‌سال در تلویزیون T.D.F آلمان گذراند. اسکویی با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت در سال ۱۳۵۰ وارد کار گزارشگری ورزشی شد.

مرحوم اسکویی قدیمی‌ترین مجری، کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود و در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

مرحوم اسکویی چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر پزشکان بود و امروز، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرآنلاین درگذشت مسعود اسکویی را به خانواده ایشان و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901773

دیگر خبرها

  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • یدیعوت آحارانوت: موج ضد اسرائیلی به خاور دور رسیده است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس