Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:27:34 GMT

باند قاچاق دارو به افغانستان در فرودگاه مشهد منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۹۲۷

باند قاچاق دارو به افغانستان در فرودگاه مشهد منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این محموله قاچاق در فرودگاه مشهد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ماموریت اصلی پلیس برای مبارزه با قاچاق دارو در خارج از شبکه‌های توزیع، پلیس فردوگاه مشهد به چند نفر که همراه بار مسافران قصد انتقال دارو به خارج از کشور را داشتند مشکوک شده و آنان را تحت نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار ابراهیم قربانزاده افزود: این افراد داروها را در پوشش اتصالات لوله‌ به خارج از کشور منتقل می‌کردند و مقصد آنها کشور افغانستان بود.
وی ادامه داد: در این عملیات هشت تن دارو به ارزش ۱۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند که ۲ نفر آنان تبعه خارجی هستند و تحقیقات برای یافتن همدستان آنان در داخل کشور ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: یک داروخانه نیز در این خصوص شناسایی و مهر و موم شد.
کارشناس مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: داروها دستکم سه تا پنج سال تاریخ انقضا دارند لذا داروخانه‌ها برای مصرف یک تا یک و نیم سال خود داروها را انبار می‌کنند و نگهداری این مقدار دارو در انبار یک دارخانه غیر طبیعی نیست.
دکتر یوسف مهرافشان افزود: یک داروخانه، دارو را خارج از شبکه رسمی توزیع نگهداری و به فروش رسانده و دستگاه‌های نظارتی از وجود انبار آن بی‌اطلاع بوده‌اند لذا پرونده قاچاق دارو تشکیل و داروخانه تعطیل شد تا پرونده آن در کمیسیون مربوطه رسیدگی شود.

برچسب‌ها افغانستان داروخانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان داروخانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد افغانستان داروخانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد کالای قاچاق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تصویری قدیمی از بوسه بر پیشانی احمدی‌نژاد روی باند فرودگاه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم