Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین معارفه فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‍الانبیا (ص) کشور که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد گفت: روز قدس امسال روز مقاومت و امید بود که ظاهراً متفاوت با سال‌های دیگر بود در باطن هم نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و به شکر خداوند بزرگ خوشبختانه آثار زوال رژیم کودکش و نامشروع صهیونیستی هویدا شده و نمونه‌های امیدبخش تغییر موازنه قوا به نفع فلسطین نو به نو دیده می‍ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نشانه‌های وعده صادق "رژیم صهیونیستی ۲۰ سال آینده را نخواهد دید" در حال رخ نشان دادن است و این همه، نتایج اولیه رشد نیرو‌های مقاومت است. امیدواریم به برکت این ایام و خون شهیدان این روند تسریع شود و هرچه زودتر ملت مظلوم فلسطین حقوق غصب شده خود را باز پس گیرند و قدس شریف به دامان اسلام بازگردد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: در طی دو سال اخیر، با حمایت و پشتیبانی ستاد ارتش و نیروی پدافند هوایی که واقعا شیره جان خود را به قرارگاه پدافند هوایی خاتم‍الانبیا (ص) کشور تزریق کردند، قرارگاه موفق شد همه مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کل را اجرا کند و اینک از مرحله گذار عبور کرده و کاملاً استقرار یافته است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از همه کمک‍ ها و مساعدت‍ ها تاکید کرد: اگرچه رسماً بنده فرمانده قرارگاه بودم، اما عملاً در میدان، امیر سرتیپ رحیم‌زاده بار سنگین اجرا به دوش داشتتند؛ خوب است که اضافه کنم در این مدت دو سال بدون حتی یک دقیقه تعطیلی و توقف، قرارگاه پدافند با کمک نیروها، سنگین‌ترین ماموریت‍های سال‌های اخیر در رصد و حراست از آسمان ایران عزیز را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشت.

امیر سرلشکر موسوی در پایان گفت: بنده به سهم خود، عنایت و اعتماد فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را به برادر ارجمند امیر سرتیپ رحیم زاده که چهل سال را در سنگر جهاد گذرانده و سابقه غبطه انگیز دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند استمرار موفقیت‍های ایشان را خواستارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سرلشکر موسوی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی