Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@14:19:13 GMT

۴۵۰ عنوان فیلم و سریال برای ناشنوایان در فیلیمو

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۹۴۵

بیش از ۴۵۰ اپیزود فیلم و سریال مناسب‌سازی شده برای ناشنوایان بر روی پلتفرم فیلیمو در دسترس است.

برگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فیلیمو، فیلیمو برای احترام به تمامی اقشار جامعه و مخاطبان خود از سال گذشته اقدام به انتشار برخی از محتوا‌های فارسی برای ناشنوایان کرد.

این اقدام در جهت مناسب‌سازی تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها برای جامعه ناشنوای کشور انجام شد و امروز پس از گذشت یک سال از آغاز این اقدام بیش از ۴۵۰ اپیزود فیلم و سریال در دسترس مخاطبان ناشنوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

بر همین اساس ۱۶ عنوان سریال ایرانی و ۹۵ فیلم سینمایی ایرانی با توجه به نیاز مخاطبان ناشنوا برای این عزیزان مناسب‌سازی و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

از آثار مطرح سینمایی که برای مخاطبان ناشنوا مناسب‌سازی شده می‌توان به فیلم‌های «زندانی ها»، «ابد و یک روز»، «سرخ پوست»، «هزارپا»، «درخونگاه»، «غلامرضا تختی»، «قسم»، «زهرمار» و «آستیگمات» اشاره کرد.

این درحالی است که تعداد محتوا‌های مناسب‌سازی شده برای ناشنوایان از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان و ایران در حال افزایش است.

فیلیمو پیش از این نیز برخی از محتوا‌ها را برای مخاطبان نابینا با همکاری سوینا مناسب‌سازی کرده است که این اقدام نیز با استقبال مخاطبان خوب نابینا روبرو شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما برای ناشنوایان مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟