Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات افغان اعلام کردند که شمار تلفات انفجار در منطقه شیعه‌نشین شهر کابل به ۵۸ شهید و بیش از ۱۵۰ زخمی افزایش یافته است.

قدس آنلاین: شمار تلفات انفجار در برابر مدرسه دخترانه «سیدالشهدا» واقع در منطقه شیعه‌نشین شهر کابل به 58 شهید و بیش از 150 زخمی افزایش یافته است.

شاهدان عینی به «رویترز» گفتند که قربانیان این حمله تروریستی به‌جز حدود 8 نفر همه از دختران مدرسه سیدالشهدا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از خانواده‌ها هنوز در روز یکشنبه نیز در جست‌وجوی فرزندان گمشده خود هستند، در خارج بیمارستان‌ها جمع شده‌اند و اسامی نوشته‌شده روی دیوارها را می‌خوانند و سردخانه‌ها را بررسی می‌کنند.

«علی‌خان احسانی» یکی از دبیران مدرسه سیدالشهدا به رسانه‌ها گفته است که نخست یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در ورودی یک کلینیک متصل به مدرسه منفجر شد و هنگام فرار دانش‌آموزان دو بمب جاسازی‌شده دیگر نیز منفجر شد.

هنوز گروهی مسئولیت این حمله را به‌عهده نگرفته است اما طالبان اعلام کرد که در آن نقشی ندارد.

آبان ماه سال گذشته نیز در حمله گروه تروریستی داعش به مرکز آموزشی «کوثر دانش» در دشت برچی 30 نفر شهید و حدود 70 تن دیگر نیز زخمی شدند.

پیش از آن نیز در تابستان سال 97 نیز مرکز آموزشی «مهدی موعود» در دشت برچی دو بار هدف حمله قرار گرفت که در حمله نخست 50 شهید و 70 زخمی و در حمله دوم بیش از 30 زخمی و 90 زخمی به‌جا گذاشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افغانستان انفجار انفجار کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه