Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بیمه دی در راستای اهداف خود، ورود به بازارهای جدید کسب و کار و تحول دیجیتال، تفاهم نامه همکاری خود را با مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون امضا کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، طی نشستی که با حضور معاون برنامه ریزی و تحول كسب و كار، مدیر تحول دیجیتال و مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت از شرکت بیمه دی و مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون مدیا صورت پذیرفت، علاوه بر تبادل تفاهم ‌نامه همکاری در خصوص پتانسیل های شرکت رایمون مدیا از جمله امکان تولید گیمیفیکیشن، خدمات نو آورانه و تولید محتواهای خلاقانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توضیحاتی ارائه شد.

یکی از اهداف شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۰ تحقق بیمه داری نوین و ارائه خدمات نوآورانه به ذینفعان بوده که امید است با استفاده از ظرفیت های طرفین بتوان در این خصوص اقدامات موثری صورت پذیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دی پول نیوز خدمات بیمه کسب و کار بیمه نامه شرکت بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند