Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس دانایی صبح یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد با بیان اینکه ۴۴۷ دستگاه ویژه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به استان واگذار شده است، تاکید کرد: در سه شهر شاهرود، دامغان و گرمسار نیز پیگیری‌ها برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شورای اسلامی شهر توسط رئیس ستاد انتخابات استان و استاندار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در مرکز استان برای انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان تا کنون قطعی شده است، افزود: پیگیری‌ها و اقدامات در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات و مشارکت و حضور حداکثری مردم در استان توسط ستاد انتخابات استان در دستور کار قرار دارد.

آمادگی حداکثری برای برگزاری انتخابات

مدیرکل دفتر سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری سمنان با بیان اینکه آمادگی لازم برای انجام اقدامات متناسب در صورت موافقت با برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در سه شهرستان مذکور، وجود دارد، بیان کرد: تهیه اقلام بهداشتی و تجهیزات لازم برای شعب اخذ رأی ویژه تمام استان به صورت متمرکز توسط ستاد انتخابات استان انجام شده است.

دانایی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات کشور، تمامی کارکنان استانداری، فرمانداری و بخشداری‌های استان که به صورت مستقیم با ستاد انتخابات استان همکاری داشته و عضو ستاد هستند و سایر افرادی که در روند برگزاری و اجرای انتخابات دخیل هستند، حق تبلیغات هیچ کاندیدایی را ندارند.

پوشش شعب از لحاظ ارتباطات

علی اکبر معنوی رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه پوشش حداکثری شعب اخذ رأی استان و افزایش گستره این مهم، از اولویت‌های این کمیته و ستاد انتخابات استان است، گفت: اولویت ما برقراری ارتباط در روز اخذ رأی بر روی بستر سیم کارت است و باید پوشش تلفن همراه در شعب اخذ رأی روز انتخابات را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه شعباتی که در سنوات قبل مشکل پوشش تلفن همراه و اینترنت داشتند احصا و به مخابرات گزارش شده است، ابراز داشت: برآورد پوشش ۹۹ درصدی در شعب اخذ رأی در روز رأی‌گیری را در انتخابات پیش رو برای استان داریم همچنین باید تلاش کنیم تا با استفاده از اعتبارات USO پوشش روستاهای دارای جمعیت بالا را برقرار کنیم.

تهیه ملزومات انتخابات

ابوالفضل صفا خواه عضو کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه ملزومات ویژه شعب اخذ رأی در استان تهیه شده و رفع نواقص نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: از ابتدای شروع کار و روند برگزاری انتخابات در استان، بحث وسیله نقلیه و وسیله ایاب و ذهاب و انتقال صندوق‌های الکترونیکی توسط کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انجام شد.

وی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته انتخابات، فرمانداری‌ها نسبت تهیه و تأمین وسایل نقلیه از محل دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها اقدام می‌کردند، تاکید کرد: فرمانداری‌ها نیاز خود برای بحث وسیله نقلیه و ایاب و ذهاب برای انتخابات پیش رو را احصاء و اعلام‌کنند اما تقاضا داریم در انتخابات پیش رو نیز این مهم توسط فرمانداری‌ها و از محل دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام گردد ضمن انکه نواقص و کمبودها را از استان برطرف خواهیم کرد.

کد خبر 5207731

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان سمنان عباس دانایی استانداری سمنان ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا شب قدر عکس استانها واکسن کرونا فلسطین گرگان ماه مبارك رمضان اردبیل برگزاری انتخابات تمام الکترونیک ستاد انتخابات استان شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند