Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:40:19 GMT

گاز سوز کردن رایگان ۱۰۰ هزار خودرو عمومی در کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۵۴۱۷

گاز سوز کردن رایگان ۱۰۰ هزار خودرو عمومی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حسین باقری، گفت: از ابتدای این طرح تاکنون، بیش از ۳۰۶ هزار خودرو عمومی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۳۲ هزار خودرو مشمول طرح شناخته شده‌اند. از میان ۱۳۲ هزار خودرو مشمول طرح رایگان گازسوز شدن خودروهای عمومی، ۱۶ هزار و ۴۰۰ خودرو تاکنون برای تبدیل نوبت گرفته‌اند و ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو عمومی نیز در حال انتخاب کارگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از تبدیل ۲۰۰ هزار مسافربر شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها در قالب مصوبه اجرای این طرح خبر داد و افزود: این طرح به‌تازگی آغاز شده است و مشخصات مالکان این خودروها به تشخیص وزارت کشور به این شرکت اعلام شده و در نوبت تبدیل قرار می‌گیرند.

باقری ادامه داد: هم اکنون اجرای این طرح با ۶ شرکت پیمانکار و ۲۷۹ کارگاه در سراسر کشور در حال اجراست. طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی به‌طور رسمی از خرداد ماه ۹۹ کلید خورد و ثبت‌نام خودروهای عمومی برای تبدیل رایگان آغاز شد.

کد خبر 5207645

منبع: مهر

کلیدواژه: جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران حسین باقری خودرو گاز سوز قیمت دلار قیمت نفت ویروس کرونا شاخص کل بورس تولید نفت بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا ارز دیجیتال قیمت طلا دلار قیمت یورو اقتصاد هندوستان هندوستان مرکز آمار ایران هزار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی

تین نیوز

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در این مرحله علاوه بر خودروهای بنزینی برای اولین بار خودروهای وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودروهای وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور