Web Analytics Made Easy - Statcounter

بگی گفت: در راستای کمک های مومنانه ۲۵ بسته معیشتی با همت خیران و اعضای کانون قاسم ابن الحسن (ع) شهرستان تویسرکان توزیع شد.

«اسماعیل بگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه تا کنون در چندین مرحله بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان 25 بسته معیشتی بین خانواده نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قاسم ابن الحسن (ع) واقع در مسجد جامع تویسرکان افزود: کمک‌های مومنانه که از سوی مردم و  خیران در مناطق مختلف و محروم شهرستان تویسرکان توزیع می‌شود در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی ادامه داد: در طی دو سال زمان شیوع کرونا به رغم سختی‌هایی که این بیماری با خود به همراه داشته، اما خلق زیبایی‌های بسیاری را نیز توسط مردم شاهد بودیم و اتحاد و همدلی را در جامعه افزایش داده است.

 

بگی اظهار داشت: شاید این بسته‌ها از نظر ریالی ارزش زیادی نداشته باشد اما همین که این بسته را به یک خانواده آسیب دیده می‌رسانیم خود مایه امید و آرامش است.

 

گفتنی است، مسجد جامع تویسرکان مربوط به دوره پهلوی است و در تویسرکان، میدان امام، ابتدای خیابان شهید باهنر، راسته بازار، مسجد جامع واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۵۱۶۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع کمک مومنانه شهرستان تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی