Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:07:48 GMT

۱۷۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران احیا شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۵۴۵۷

۱۷۰ واحد صنعتی راکد در استان تهران احیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صمت استان تهران، یداله صادقی اظهار داشت: تعداد ۱۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیر فعال در سال ۱۳۹۹ با پیگیری کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید به مدار تولید بازگشتند.

‏‎وی گفت: تعداد ۲۲۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۹ برگزار شد که به مشکلات ۱۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی رسیدگی و تعداد ۱۲۵۴ مصوبه ماحصل آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی ایجاد شده در اثر تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا بعضی از واحدهای تولیدی به ویژه صنایع کوچک دچار آسیب شده اند که با عزم جدی مسئولان و دستگاهای اجرایی این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.

صادقی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید همچون سنوات گذشته به واحدهای متقاضی، گفت: تسهیلات جهش تولید به دارندگان جواز تأسیس، توسعه، پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه، پروانه اکتشاف، گواهی کشف، پروانه بهره برداری معدن و مجوزهای صنفی معتبر در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش قابل پرداخت است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌بایست درخواست خود را از طریق سامانه بهین یاب (behinyab) ثبت و در صورت تطبیق با اولویت‌ها به بانک عامل ارجاع خواهد شد.

کد خبر 5207665

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه بهین یاب یدالله صادقی واحد صنعتی واحد صنعتی راکد قیمت دلار قیمت نفت ویروس کرونا شاخص کل بورس تولید نفت بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا ارز دیجیتال قیمت طلا دلار قیمت یورو اقتصاد هندوستان هندوستان مرکز آمار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است