Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: زمانی که سهمیه وزن ۸۷ کیلوی المپیک در مسابقات گزینشی آسیایی از دست رفت، همه می‌دانستند کار در صوفیه خیلی سخت‌تر خواهد بود. - اخبار ورزشی -

حمید سوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه سهمیه وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی برای ایران از دست رفت و این تیم با ترکیب ناقص در المپیک توکیو 2020 شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: دوست داشتیم که این سهمیه را بگیریم و همه نیز برای تحقق آن تلاش کردند، اما متاسفانه این سهمیه از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر کسی که سرمربی باشد، طبیعتا دوست دارد ماحصل کارش را ببیند و اگر چیزی که برای آن تلاش شده، به دست نیاید، اسباب ناراحتی است. احساس می کنم ناصر علیزاده از همه ظرفیت و پتانسیل خود در این رقابت‌ها استفاده نکرد و می‌توانست از این بهتر کشتی بگیرد اما در آینده از او حرف‌های زیادی خواهیم شنید. سهمیه از دست رفت اما امیدوارم ناصر علیزاده آینده خوبی داشته باشد.

دارنده 7 مدال طلای کشتی جهان و المپیک با تاکید بر اینکه کیفیت تیم ملی فرنگی ایران در المپیک قطعا در اولویت با کمیت است، خاطرنشان کرد: همه تلاش کردند این مهم اتفاق بیفتد ولی وقتی ما در آسیایی آلماتی سهمیه را از دست دادیم، می‌دانستیم کار در صوفیه و گزینشی جهانی خیلی سخت تر است. حالا باید با 5 فرنگی‌کار به المپیک برویم و امیدوارم این بچه‌ها موفق عمل کنند. قطعا کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است.

بزنگاه تاریخی سوریان؛ حضور پرقدرت در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی یا انصراف؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمید سوریان حمید سوریان دست رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد