Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:57:39 GMT

کمبود داروی مصرفی بیماران کرونایی در یزد وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۵۴۶۲

کمبود داروی مصرفی بیماران کرونایی در یزد وجود ندارد

سلمانی گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین داروهای مصرفی بیماران مبتلا به کرونا در استان وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت تأمین داروهای مصرفی بیماران کرونایی در استان یزد گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین داروهای مصرفی بیماران مبتلا به کرونا در استان وجود ندارد و تمام داروهای مورد مصرف تحت پوشش بیمه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان کافی داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در استان وجود دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه در موج چهارم کرونا تعداد مبتلایان به این بیماری پایین‌تر از موج‌های قبلی بود ذخیره دارویی در این زمینه انجام شده و مشکلی نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به کاهش آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در استان گفت: بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد، امروز  به ۴۱۱ تن رسیده است و تعداد بستری‌ها در بخش مراقبت‌های نیز به ۹۸ تن کاهش یافته است.

 سلمانی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، ۱۰۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند و در حال حاضر شهرستان‌های بافق و اشکذر در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کرونا در استان مصرفی بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟