Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@04:59:56 GMT

تنها عضو تیم فولاد که در عربستان ماندنی شد!

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۵۶۱۶

تنها عضو تیم فولاد که در عربستان ماندنی شد!

خبرورزشی – عضو تدارکات تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا، هنوز نتوانسته از عربستان به ایران برگردد و به همین دلیل نیز او شب گذشته از عربستان شاهد برد تیمش مقابل گل گهر بود.

با تایید این خبر از سوی مدیرعامل باشگاه فولاد، ظهیری امروز (۱۹ اردیبهشت‌ماه) مجددا تست کرونا می‌دهد و در صورت منفی بودن تست، می‌تواند به اهواز برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام هزینه‌های مربوط به قرنطینه او، برعهده عربستان است.

به جز ظهیری نیز صالح حردانی (بازیکن)، دو مربی و یک عضو تدارکات فولاد به دلیل کرونا نتوانسته بودند، دهم اردیبهشت ماه همراه با کاروان فولاد به اهواز برگردند. این نفرات با بهبود وضعیت شان و با اعلام باشگاه فولاد، هفدهم اردیبهشت ماه به اهواز بازگشتند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی