Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@16:52:12 GMT

حمایت معاون رئیس جمهور از اسکوچیچ و شاگردانش

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۵۹۰۸

حمایت معاون رئیس جمهور از اسکوچیچ و شاگردانش

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برای کمک مالی و لجستیکی به فوتبال ملی ایران در این مقطع حساس اطمینان خاطر داد.

محمدباقر نوبخت اخیرا به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید و با رییس فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست صمیمانه مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود.

حالا اما معاون محترم رییس جمهور برای اطمینان خاطر فوتبال ملی ایران ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی در صفحه شخصی خود نوشت:

«با حضور در کمپ تیم های ملی، با اعضای کادر فنی و رییس فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کردم. به آقای دراگان اسکوچیچ گفتم که با روحیه پیروزی طلبی و مبارزاتی که از او و توان بازیکنان تیم ملی سراغ دارم، به موفقیت آنها در بازی‌های جام جهانی بسیار امیدوارم.

درباره پشتیبانی مالی و لجستیک جهت پیروزی تیم ملی نیز این اطمینان را به آنان دادم که برای تأمین هزینه‌های تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، سازمان برنامه و بودجه از همه ظرفیت های قانونی استفاده می کند، چرا که موفقیت تیم های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت بزرگ ایران خواهد شد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش سازمان برنامه و بودجه تیم های ملی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت