Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:48:47 GMT

فعالیت دوباره اتوبوس های مسیر BRT آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۵۹۵۷

فعالیت دوباره اتوبوس های مسیر BRT آغاز شد

مدیرعامل شرکت‌ واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: خدمات اتوبوس های شرکت واحد در مسیر BRT از امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه بار دیگر از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیرضا غنی زاده» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت؛ با توجه به درخواست مکرر شهروندان محترم و حسب مجوزهای صادره از استاندار محترم و دستور شهردار کلانشهر تبریز خدمات اتوبوسهای شرکت واحد در مسیر BRT از روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه مجددآ از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت‌ واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود؛ خدمات مسیر تندرو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی مستمر ناوگان و تاسیسات و استفاده از کارت بلیت شخصی توسط مسافرین انجام می گردد.

وی تصریح کرد؛ ناظرين وبازرسين و واحدهاي گشت انتظامی شركت واحد بر لزوم رعایت پروتکل های ابلاغی نظارت جدی خواهند داشت و از ورود مسافرین بدون ماسک به اتوبوس ها جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه ماسک به قیمت دولتی در تمامی کیوسک های شارژ مسیر تندرو و پایانه ها در دسترس شهروندان محترم می باشد.

غنی زاده گفت: با توجه به خدمات دهی با تمام ظرفیت ناوگان در مسیر تندرو و زمان انتظار تقریبی 2 دقیقه ای در ایستگاه های این مسیر، از شهروندان محترم تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و استفاده از ماسک، با رعايت فاصله گذاري اجتماعي در داخل اتوبوس وممنوعيت سوار نمودن مسافر سرپایی و بیشتر از ظرفیت صندلی ها، در صورت شلوغی، سوار اتوبوس نشده و منتظر اتوبوس بعدی با مسافر کمتر شوند.

مدیرعامل شرکت‌ واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان خواست با نیروهای این شرکت در جهت رعايت كامل پروتکل های بهداشتي ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: بی آر تی کرونا تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پلیس تهران اعلام کرد؛: فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

بازسازی صحنه این درگیری ۹ اردیبهشت ماه با حضور سردار عباسعلی فرمانده انتظامی تهران در محل حادثه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090335

دیگر خبرها

  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت