Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی شجاعی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعتبارات تملک دارایی این خطه در سال گذشته را پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال دانست.

وی افزود: برای سال جاری چهار هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی ابلاغ شده است که این میزان در سال گذشته ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این اعتبارات استانی، هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از اعتبارات مانده سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافته است که تلاش می کنیم تا اعتباراتی نیز از محل سفر رهبر معظم انقلاب به این میزان افزوده شود.

ایجاد پروژه های جدید ممنوع است 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تعریف پروژه های جدید در استان ممنوع است گفت: اعتبارات باید برای طرح هایی هزینه شود که از پیشرفت بالای ۸۰ درصد برخوردار باشد و مردم از آن نفع ببرند.

شجاعی پیشران اقتصادی استان را حوزه کشاورزی دانست و افزود: میراث فرهنگی، صنعت و معدن نیز از دیگر اولویت های استان است.

وی به دستگاه های اجرایی استان ۴۰ روز مهلت داد تا اسناد خزانه مربوطه به دستگاه خود را جذب کنند و اظهار داشت: اگر دستگاه ها آن را جذب نکنند اسناد خزانه جا به جا خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی بر توسعه شهرستان های محروم این استان تاکید کرد و گفت: علاوه بر تقسیم اعتبارات طبق جمعیت و شاخص ها باید موضوع محرومیت و غیر برخوردار بودن را نیز مد نظر قرار دهید.

استاندار با بیان اینکه در سرانه فضای آموزشی از نظر میانگین نسبت به کشور رتبه خوبی داریم افزود: اما ساخت مدارس در شهرستان ها توزیع خوبی ندارد، هم اینک بجنورد به عنوان مرکز استان از این نظر کمبود دارد.

شجاعی به ۲ هزار میلیارد ریال اعتباری که وزیر آموزش و پرورش به استان اختصاص داد اشاره کرد و افزود: این میزان اعتبار باید جذب شود تا سرانه آموزشی در شهرستان هایی که محرومیت دارند به میانگین برسانیم.

وی همچنین از نحوه پراکنده گی ساخت مدارس در استان انتقاد کرد و گفت: ساخت مدارس با توجه به نیاز ها نبوده است.

استاندار خراسان شمالی خواستار ساخت راه دسترسی دانشگاه بجنورد از مسیر خیابان قیام نیز شد و گفت: از محل تغییر کاربری اعتبار مورد نیاز آن نیز تامین خواهد شد، همچنین توسعه شهری و آبادانی را  به دنبال خواهد داشت.

شجاعی در بخش دیگری از سخنانش به ۸۵ طرح بی نام نیز اشاره کرد و افزود: این مهم در راستای مانع زدایی ها انجام شده است و تمامی مجوزها برای راه اندازی طرح ها گرفته شده است و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

در پایان این جلسه اعتبارات هزینه ای سال جاری در ۲۳ دستگاه اجرایی مشمول نظام بودجه استانی با ۱۶ رای موافق و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۰ به تفکیک فصول و شهرستان ها با ۱۶ رای موافق  به تصویب رسید.

برچسب‌ها بجنورد محمدعلی شجاعی خراسان شمالی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد محمدعلی شجاعی خراسان شمالی بجنورد محمدعلی شجاعی خراسان شمالی اعتبارات اخبار کنکور میلیارد ریال خراسان شمالی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟
  • خراسان شمالی لرزید
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳