Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه اشتاد سازه مشهد با ارسال نامه ای انصراف این تیم را از شرکت در رقابت های هندبال باشگاه های زنان آسیا به صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش قدس  آنلاین و به نقل از فدراسیون هندبال، مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان آسیا از ۶ تا ۱۳ تیر ماه سال جاری در آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد که تیم اشتاد سازه مشهد قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های ایران، پس از بازه زمانی تعیین شده توسط کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام آمادگی خود را برای شرکت در این رقابت ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با رایزنی مسئولین فدراسیون هندبال کشورمان و موافقت و همکاری مقامات کنفدراسیون هندبال آسیا با حضور این تیم در مسابقات باشگاه های زنان آسیا موافقت شد. 

علی رغم این موضوع روز گذشته سعید حسامی، مدیر عامل باشگاه های اشتاد سازه مشهد با ارسال نامه ای به فدراسیون هندبال، از شرکت در رقابت های هندبال باشگاه های زنان آسیا انصراف داد.

وی مثبت شدن نتیجه تست کرونای ۶ بازیکن، عدم امکان انجام تمرینات و حضور تیم هندوستان در این رقابت ها را از دلایل انصراف این تیم بیان کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هندبال ورزش بانوان باشگاه های زنان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا

سوگند علیشاهی تنیسور ملی پوش نوجوان همراه با لاوین حکیمی و شایلین ظفریکایی با هدایت هنگامه عزیزی موفق شدند با پیروزی بر تیم‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد