Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز شاهد پدیده گرد و غبار در شهرستان ریگان هستیم و شاخص آلودگی هوا در این شهرستان سه برابر حد مجاز است. شرایط کنونی ریگان بسیار خطرناک است.

باقری از تشکیل ستاد بحران در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: ۱۲۰ روستای این شهرستان در محاصره گرد و غبار شدید هستند و نیروهای امدادی به این مناطق اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر راه ارتباطی ۲۵ روستا مسدود است، افزود: گرد و غبار باعث کاهش میدان دید شده است و به همین دلیل تردد در محورهای «ریگان – نرماشیر» و «ریگان – چابهار» به کندی انجام می‌شود.

باقری با بیان اینکه ادارات در شهرستان ریگان امروز تعطیل شده است، بیان کرد: توصیه می‌شود مردم در این شرایط حتی الامکان از منزل خارج نشوند.

فرماندار ریگان از مراجعه ۱۳ شهروند به مراکز درمانی ریگان به دلیل مشکلات تنفسی خبر داد گفت: تاکنون توسط نیروهای هلال احمر به سرنشینان پنج دستگاه خودروی گرفتار در گرد و غبار امدادرسانی شده است.

کد خبر 5207810

منبع: مهر

کلیدواژه: امین باقری آلودگی هوا گرد و غبار ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا شب قدر عکس استانها فلسطین گرگان واکسن کرونا ماه مبارك رمضان اردبیل گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی معتمدی پور با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی به جد در این استان پیگیری می‌شود افزود: حفاظت از عوامل تولید در بخش کشاورزی به ویژه عامل زمین کشاورزی نه فقط برای حمایت از اقتصاد کشاورزی بلکه برای حمایت از کل اقتصاد کشور امری ضروری است. وی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان خواست تا بدون استعلام از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نکنند تا متحمل هزینه و خسارت نشوند. معتمدی پور افزود: عوامل گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی به طور مستمر در حال گشت بوده و تغییر کاربری‌های غیر مجاز را شناسایی و اقدام لازم انجام می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از فرمانده نیروی انتظامی استان به خاطر امنیت و ثبات موجود در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به خاطر تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های خدوم ناجا محقق شده است. مدیر جهاد کشاورزی بویراحمد هم گفت: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۳ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده روستای موردراز شهرستان بویراحمد با حضور، نماینده دادستان، یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی، قلع و قمع شد.  جهرم شاکریان ادامه داد: قلع و قمع انجام شده در مساحت۳هزار و ۵۰۰ متر مربع در اراضی کشاورزی بوده که شامل ۹ مورد دیوارکشی غیر مجاز در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ بوده است.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند