Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:44:25 GMT

کاشت ۳۶۰۰ نهال پسته در خسروشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۶۰۳۱

کاشت ۳۶۰۰ نهال پسته در خسروشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در راستای اجرای طرح ایران سبز درختکاری مسئولانه که توسط بنیاد غیردولتی یاران عشق در سراسر کشور در حال انجام است ۳۶۰۰ نهال پسته در منطقه خسروشهر با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار، مسئولین شهری و تیم داوطلبان بنیاد یاران عشق با هدف توسعه فضای سبز و حمایت از خانواده‌های کم برخوردار کاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه خسروشهر در این مراسم ضمن تقدیر از این طرح خیرخواهانه که با همکاری شهرداری خسروشهر انجام گرفت، گفت: اجرای این طرح خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان، که ماه رحمت و مغفرت است، موجب خشنودی خداوند خواهد شد.

او در رابطه با مصارف محصول این درختان، افزود: با توجه به این‌که محل کاشت درختان توسط خیران شهر به صورت هبه به شهرداری واگذار شده و بنیاد یاران عشق نیز تامین نهال‌ها را بر عهده داشته، بنابر هماهنگی‌های انجام گرفته با بخشدار و اعضای شورای شهر، محصول این درختان پس از بارور شدن به نفع خانواده‌های کم برخوردار هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ایران سبز نهال پسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان فوتسال اروپا برنده فینال تمام اسپانیایی رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ این تورنمنت بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب (یکشنبه) با دیدار تمام اسپانیایی مایورکا پالما و بارسا (بارسلونا) برگزار شد که تیم پالما در این مسابقه با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید.

زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد

آدولفو در دقیقه 15 برای بارسا موفق به گلزنی شد، اما شاگردان آنتونیو وادیو خیلی زود به بازی بازگشتند و با گل‌های رومولو در دقیقه 19، ویلیان لورنچو در دقیقه 20 و نگینیو در دقیقه 34 از حریف پیش افتادند. در شرایطی که بارسلونا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، چگینیا دروازه بدون دروازه‌بان این تیم را در آخرین دقیقه گشود و نگینیو چند ثانیه بعد گل پنجم پالما را به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات از این عنوان دفاع کند.

پالما که دومین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را تجربه می‌کرد، دومین قهرمانی متوالی را در این جام به دست آورد.

جام ملت‌های فوتسال آسیا 4 سال یک بار می‌شود؟

مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما در ترکیب تیمش به میدان رفت و در دقیقه 30 با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد. وی برای دومین سال پیاپی مدال قهرمانی فوتسال اروپا را به گردن می‌آویزد.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی تیم مایورکا پالما به شمار می‌رود که این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • خانه خود را در بهار سبز کنید