Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:47:19 GMT

ایرانپوریان و درخشش غیرقابل انتظار در آبادان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۶۲۸۲

محمد ایران پوریان روز گذشته برابر صنعت نفت آبادان یکی از روزهای خوب خود در پست جدید را پشت سر گذاشت.

به گزارش “ورزش سه” کرونا مثبت بازیکنان آلومینیوم باعث شد تا دست علی منصور در چیدن ترکیب اصلی تیم به خصوص در خط هافبک بسته شود. به همین دلیل ناچار شد تا محمد ایران پوریان، بازیکن سمت راست خط دفاعی خود را به مرکز زمین آورده و از او در پست هافبک دفاعی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتقالی که باعث شد شاهد درخشش غیر قابل انتظاری از سوی این بازیکن با تجربه باشیم. ایران پوریان که در سپاهان و تراکتور بیشتر به عنوان مدافع و وینگر در سمت راست به میدان می‌رفت، توسط علی منصور به عنوان هافبک دفاعی مقابل صنعت نفت قرار گرفت و یکی از عوامل کسب برد ارزشمند در آبادان بود. 

 

ایران پوریان در طول ۹۰ دقیقه بازی، با حضور مستمر جلوی خط دفاع آلومینیوم باعث شد تا تیمش وظایف دفاعی را به درستی انجام دهد. هم‌چنین این بازیکن با تجربه با دوندگی بیش از حدی که داشت، به عنوان یکی‌ از محورهای اصلی آلومینیوم در بخش هجومی شناخته شد که توانست با ارسال پاس‌های کلیدی، گره‌ از کار تیمش به خصوص در نیمه دوم باز کند.

 

 

آلومینیوم اراک محمد ایران پوریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک محمد ایران پوریان ایران پوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟