Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@16:48:46 GMT

آغاز فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران دوچرخ

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۶۳۱۳

آغاز فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران دوچرخ

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت های تولیدی خود را به صورت نقدی و اینترنتی از یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می کند.

با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار و با هدف ارائه فرصت یکسان برای تمامی مشتریان، این شرکت عرضه محصولات خود به صورت فروش اینترنتی از طریق وبسایت  iranecar.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com از ساعت 10 صبح روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 16 روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه ادامه دارد. این ثبت نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک شهر تهران مجاز است.

تحویل محصولات ظرف مدت 10 روز پس از زمان تکمیل خرید اینترنتی انجام خواهد شد.

شایان ذکر است در فروش اعلامی 4مدل موتورسیکلت وترانو، آرشیا 150 سی سی با کمک عقب گازی و ایردوکو 10 بی جدید به همراه یک مدل سه چرخه برقی 500 وات، جهت پاسخگویی به نیازهای متنوع خریداران ارائه شده است.

علاقمندان و متقاضیان می توانند برای اطلاع از مشخصات فنی و سایر امکانات محصول به آدرس www.bahman.ir مراجعه کنند.

گفتنی است وترانو جدیدترین محصول شرکت ایران دوچرخ در کلاس اسکوترکلاسیک، با طراحی زیبا می باشد که در میان تمام موتورسیکلت‌های متنوع موجود در بازار، سبک و سیاق خاص خود را دارد. طراحی زیبا، انحنای بدنه، برخورداری از رنگ های شاد و جذاب، رینگ اسپرت، چراغ ال ایی دی، صفحه کیلومتر دیجیتال زیبا با طرح کلاسیک وسپا، از ویژگی‌ها ظاهری این موتور سیکلت به شمار می آید که باعث شده تا نظر ها را به خود جلب کند. 

پربیننده ترین ۴ شگرد کلاهبرداری در معامله خودرو آغاز ثبت نام سایپا (ویژه عید فطر / تحویل ۱۴۰۰) قیمت جدید هیوندای در تهران + جدول پراید ۱۱۰میلیون شد/قیمت جدید ساینا، کوییک و تیبا در بازار قیمت پراید امروز ۱۴۰۰/۲/۱۸

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران دوچرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز دنا و تارا
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی