Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و مناسبت های مذهبی در این ماه پرخیر و برکت، بسته های غذای گرم به همت بچه های مسجدی در بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با آغاز ماه مبارک رمضان و تاکید در خصوص احسان در بین نیازمندان، بچه های مسجدی علاوه بر تهیه اقلام غذایی، بسته های غذای گرم نیز در بین نیازمندان توزیع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور و به همت بچه های مسجد موسی ابن جعفر(ع) زنجان 110 بسته غذای گرم بین عزاداران و خانواده های نیازمند، به نیت نامی مولی متقیان حضرت علی (ع) تهیه و توزیع شد.

این بسته هایی غذایی با همکاری خیرین و اصحاب مسجد تهیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع گردید.

 

همچنین از سری برنامه های جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی«رمضان» مسابقه عکس از روزه اولی ها در مسجد امیرالمومنین(ع) زنجان برگزار شد.

در این مسابقه فرهنگی، روزه اولی ها، عکس های موبایلی خود را از لحظات عبادت، شب زنده داری قدر و جلوه های رمضان از طریق فضای مجازی منتشر کردند.

 

همچنین نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام شبیری، در مسجد صاحب الزمان(عج) شناط ابهر برگزار شد؛ در این نشست بصیرتی که با هدف بصیرت افزایی بچه های مسجدی، برگزار شد، موضوعات سیاسی روز دنیا مورد بررسی قرار گرفت.

در این مسجد علاوه بر تهیه و توزیع بسته های غذایی، محافل جزء خوانی قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع غذای گرم بین نیازمندان مساجد زنجان توزیع غذای گرم بین نیازمندان بچه های مسجدی بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام‌آوران آرام گرفت.

در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره‌های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال امروز برگزار خواهد شد تا همکاران از دوران همکاری با وی بگویند.

مرحوم اسکویی با 58 سال اجرا یکی از دیرپاترین چهره‌های رادیو محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..