Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تاکید دارد که اگر باشگاههای لیگ برتر یا دسته اول در رده های پایه تیم داری کنند، فوتبال بانوان در چند سال آینده در مسیر رشد و موفقیت خوبی قرار می‎‌گیرد.

شادی مهینی درباره نشست امروز با رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شادی مهینی پس از نشست امروز خود با رئیس فدراسیون فوتبال و ارائه گزارش برنامه های تیم ملی فوتبال نوجوانان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، توضیحاتی را به منظور حضوری موفق در دیدارهای مهم پیش رو ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی مهینی گفت:

در این نشست در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان و بررسی برنامه های آماده سازی این تیم به بحث وتبادل پرداختیم. یکی از مهمترین نیازی که کادر فنی برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا دارد حضور مدری فنی، مربی دروازبانان و بدنساز است که این موارد را به رئیس فدراسیون فوتبال گزارش دادم.

مهینی افزود:

یکی از مشکلات ما فعالیت نکردن تیم ها در بخش پایه است. اگر باشگاههای لیگ برتر یا دسته اول در رده های پایه تیمداری کنند، فوتبال بانوان در چند سال آینده در مسیر رشد و موفقیت خوبی قرار می‎گیرد. ضمن اینکه ایجاد پایگاه های استعدادیابی و قعالیت در زمینه بر عهده استانها و شهرستانها خواهد بود تا از این پس شاهد روند رو به رشد در بخش بانوان باشیم.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری علی دایی و علی پروین در تیم منتخب قرن آسیا به انتخاب IFFHS کیمیا علیزاده موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشد واکنش سرخیو راموس به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن بایرن مونیخ 30 قهرمانی در بوندسلیگا؛ سایر تیم های آلمان در مجموع 28 قهرمانی در بوندسلیگا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شادی مهینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!