Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال به شدت از غیبت تیم گل ریحان البرز در بازی هفته بیست‌وسوم این رقابت‌ها انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم حضور گل ریحان البرز مقابل استقلال ملاثانی در هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: بازیکنان گل ریحان به‌خاطر درگیری حقوقی و مالی با مدیران باشگاه برای بازی نیامدند و تنها سه بازیکن در زمین حاضر شدند، اما همه عوامل برگزاری مسابقه از جمله ناظران، داوران، تیم میهمان و اورژانس در ورزشگاه انقلاب کرج حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رسیدگی سریع به این پرونده تصریح کرد: همه این اتفاقات صورتجلسه شد و آن را در اولین وقت اداری امروز (یکشنبه) به کمیته انضباطی ارسال کردیم. کمیته انضباطی در اسرع وقت و پیش از دیدار هفته آینده به موضوع رسیدگی می‌کند.

گل ریحان مقابل استقلال ملاثانی حاضر نشد

مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال در مورد سقوط گل ریحان البرز در صورت عدم شرکت در یک مسابقه دیگر بیان کرد: قانون می‌گوید اگر تیمی در دو بازی - چه به‌صورت متناوب یا متوالی - در زمین حاضر نشود، به دو رده پایین‌تر سقوط خواهد کرد. اتفاق رخ داده با قاطعیت تمام فدراسیون و سازمان لیگ مواجه خواهد شد و به یک تیم اجازه نمی‌دهیم کلیت لیگ را زیر سوال ببرد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل ریحان لیگ دسته اول تیم فوتبال گل ریحان لیگ دسته اول گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود

دریافت 34 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091921

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند