Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبرد کلاسیک تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان می‌تواند از همیشه جذاب‌تر باشد.

خبرگزاری میزان - امشب یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل جاری لیگ برتر در اصفهان برگزار خواهد شد. دو قدرت بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران، سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در بهترین فرم خود هستند و پیش‌بینی‌ها نوید یک بازی جذاب و پرگل را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بصورت چکیده به بررسی دلایل جذابیت این بازی پرداخته‌ایم:

*حساسیت‌های همیشگی

دیدار طلایی‌پوشان اصفهان با سرخ‌پوشان تهران همواره جذاب و پرکشش بوده است. اوج هیجان و جذابیت این دیدار مسابقه‌ سال ۸۷ آن‌ها بود که با گلزنی تاریخی سپهر حیدری و قهرمانی پرسپولیس افشین قطبی در دقایق تلف شده بازی همراه شد. از این دست بازی‌های جذاب، پرگل، پر برخورد و حتی پر تلفات! در تاریخچه‌ تقابل‌های این دو رقیب به اندازه کافی وجود دارد؛ به طوری‌که برخی به خاطر همین حساسیت‌ها به این دیدار لقب الکلاسیکوی ایران را داده‌اند.

*نیمکت‌های پر و پیمان

هردو تیم از کادرفنی قدرتمند و بادانشی در عین جوانی بهره می‌برند. پرسپولیس با یحیی گل محمدی نیازی به تعریف و تمجید ندارد. قهرمان ایران و فینالیست آسیا با کادر مربیانی شامل حمید مطهری، کریم باقری و داود فنایی بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

در سوی مقابل محرم نویدکیا هم در اولین تجربه حرفه‌ای خود به همراه علیرضا مرزبان، محمود کریمی و رحمان احمدی پا به نقش جهان خواهد گذاشت. مربیان سپاهان تا اینجای کار هجومی‌ترین و گلزن‌ترین تیم لیگ را ساخته‌اند و در این دیدار شاهد تقابل مغز‌های متفکر دو تیم و استراتژی‌های آن‌ها خواهیم بود.

*نبرد قهرمانی

این بازی علاوه بر حساسیت‌های معمول خود، حساسیت جدولی بسیار بالاتری هم دارد و شاید برای نخستین بار در سال‌های اخیر باشد که چنین حساسیتی بعد از سال‌ها دوباره به این دیدار برگشته است. سپاهان با ۲۱ بازی، ۴۴ امتیاز کسب کرده و پرسپولیس با ۲۰ بازی ۴۱ امتیاز دارد. سرخ‌پوشان در صورت پیروزی می‌توانند صدر را از چنگ شاگردان نویدکیا خارج کنند، اما در سوی مقابل طلایی‌پوشان هم خیال پایین آمدن از صدر را ندارند و برای تثبیت جایگاه خود و فاصله گرفتن از رقبا تلاش خواهند کرد.

*عناوین فردی و انگیزه‌ها

در این دیدار شاهد تقابل دو دروازه‌بان ملی‌پوش و خوب کشورمان هستیم. حامد لک با ۱۱ کلین شیت و پیام نیازمند با ۱۰ کلین شیت می‌خواهند رکورددار بسته نگه داشتن دروازه خود در لیگ بیستم باشند. شهباززاده، محبی، رفیعی، کنعانی زادگان، سرلک، آل کثیر و سایر ستاره‌های دو تیم در دیداری که کادر فنی تیم ملی (دراگان اسکوچیچ به همراه وحید هاشمیان) آن را تماشا خواهند کرد، می‌توانند به خوبی قابلیت‌های فردی و لیاقت خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را به نمایش بگذارند.

*تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۲۵ امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به دیدار هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به اصفهان

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان اصفهان پرسپولیس تهران پرسپولیس سپاهان نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد