Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:20:52 GMT

ضرورت حمایت از صادرکنندگان پویا در بنگاه‌های پلیمری کوچک

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۷۰۰۸

ضرورت حمایت از صادرکنندگان پویا در بنگاه‌های پلیمری کوچک

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از صادرکنندگان پویا با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، کنفدراسیون صادرات ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، بانک توسعه صادرات و همچنین حمایت و همکاری اتاق های مشترک بازرگانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد تلاش خواهد شد تا صادرکنندگان کوچک و متوسط در صنایع پلیمری برای برداشتن گام‌هایی موثر در جهت توسعه تجارت خود تشویق شوند. همچنین معرفی صادرکنندگان پویا به سازمان‌های مربوطه در راستای تسهیل هر چه بیشتر روند تجاری آنها صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس برگزارکنندگان این مراسم قصد دارند تا باب جدیدی در صنایع پلیمری کشور ایجاد کرده و بستر را برای توسعه هر چه بیشتر صادرات در این صنایع ارزش آفرین و اشتغالزا افزایش دهند. از این رو از صادرکنندگان محترم دعوت می‌شود که برای حضور در این مراسم با مراجعه به آدرس export.inpia.ir و ثبت اطلاعات خود، برگزارکنندگان را در راستای شناخت هر چه دقیق‌تر صادرکنندگان پویا یاری رسانند.

داوری این مراسم برای انتخاب صادرکنندگان پویا، توسط کارشناسان و مسئولان سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود و این مراسم می‌تواند معتبرترین رویداد صادراتی صنعت پلیمر باشد. گفتنی است این مراسم در جریان اولین همایش بین المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری برگزار خواهد شد که این همایش نیز تلاش در جهت بر طرف ساختن مسائل صادرکنندگان پلیمری دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات صادرکنندگان صنایع پلیمر انجمن پلیمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان موسسه صندوق بازنشستگی مس اظهار کرد: موضوع مولد سازی اموال و دارایی‌های صندوق با تشکیل بانک اطلاعاتی و پیگیری موضوعات آن‌ها منجر به سودآوری و اطمینان از تحقق اهداف و برنامه‌ها در آینده خواهد شد.
وی بر ضرورت استقرار حاکمیت شرکتی و ایجاد انسجام و یکپارچگی در سیاست‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی و سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی امور شرکت‌های تابعه می‌تواند به افزایش سودآوری و ارزش آفرینی آن‌ها از طریق ارتقای کارایی عملیاتی، کاهش هزینه‌ها، بهبود مدیریت ریسک و استفاده از فرصت‌های جدید برای رشد منجر شود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اهمیت سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق، بر لزوم رعایت الزامات کمیسیون معاملات، تدوین آیین‌نامه‌های مرتبط و نظام‌مند شدن فرآیندهای این شرکت‌ها در چارچوب بودجه ابلاغی به عنوان راهکارهایی برای دستیابی به این هدف تاکید کرد.
وی بیان کرد: باید به طور مستمر عملکرد شرکت‌های تابعه را رصد و ارزیابی کرد و در صورت نیاز، در برنامه‌ها و فرآیندها تجدید نظر شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید